מה חשוב לדעת לפני קניית נכס נדל"ן בשנת 2021?

ההשקעה הכי משתלמת והכי מוכרת לכולנו כיום היא ההשקעה בנדל"ן. זה לא שכולנו מסוגלים לשלם על נכסי נדל"ן כי גם הקנייה של הדירה הראשונה היא לא תמיד כל כך קלה ופשוטה. אך אנשים שכבר יש להם נכס אחד מנסים לא פעם למשכן את הנכס כדי לרכוש דירה נוספת להשקעה. האם הם עושים נכון או לא? אנחנו לא כאן כדי לשפוט אותם. מה שכן, אנחנו רוצים להציב מספר תמרורים לפני שאתם מחליטים לרוץ על השקעה בנדל"ן ולרכוש דירה שנייה להשקעה.

נכס נדל"ן ב2021 למה זה כל כך קשה להשגה?

מאז ומתמיד נחשבו עסקאות הנדל"ן לנושא מורכב ולגמרי לא פשוט. עם זאת, אנחנו יודעים כי כמעט כל זוג שנישא חותר לקראת רכישת דירה למגורים והא לא ממש מסתפק בדירה בשכירות. שךא כמו בארצות הברית ועוד ארצות בעולם שם הדבר דווקא מקובל מאוד ולא כולם ממהרים לקנות נכס.

העניין הוא שעם כל שנה חולפת ואפילו יותר מזה, כמעט בכל חודש, המחירים מזנקים ועולים עוד ועוד. יעידו על כך כל אלו שרכשו דירה בחצי שנה האחרונה, ופרשו את התשלומים. אלו נאלצו לשלם הרבה יותר מכפי שנקבע במחיר ההתחלתי רק בגלל המדד שעולה ועולה ונוסק עוד ועוד.

קונים רק נכס בטוח

בגלל שזה יכול להפוך לסיפור כל כך מורכב, אסור אף פעם למהר ולרכוש נכס בלי להיוועץ באנשי מקצוע מהתחום הזה. לא כל אדם יודע לראות ולאבחן את המצב של הנכס ולא פעם מתברר כי מאחורי הקלעים של הנכס אם יש דבר כזה, מסתתרים הרבה דמויות אפילות. אם זה נכס שלא קבל את כל אישורי הבנייה ואם זה ליקויי בנייה שונים ועוד שלל בעיוות שעשויות להרכיב מבנים ולגרום לכך שהרוכשים לא יקבלו כלל את הדירה עליו הם שילמו.

כדי לאבחן בצורה מקצועית את המצב של הנכס, מומלץ מאוד להיעזר בשירות של איש מקצוע מתחום בדק בית. הוא זה שידע לקבוע באופן חד משמעי את המחיר ואת הערך שלח הנכס ולוודא כי אין כל בעיה חוקית אתו.

עו"ד מקרקעין נכנס לתמונה

מלבד בדק בית, חשוב שהנכס יימכר או ייקנה אך ורק תחת פיקוח של עו"ד מקרקעין. רק בעזרת עו"ד מקרקעין ניתן להגיע לרכישות או מכירות של נכסים שייעשו על פי דין וגם יעמדו בכל התנאים הנדרשים.

הבחירה בעו"ד מקרקעין אף היא לא יכולה להיעשות סתם כך כבדרך אגב. חשוב לברר היטב ולבדוק את השוק ולא למהר לחתום עם כל עו"ד מזדמן.

רק עו"ד שיש לו את ההתמחות בתחום הספציפי של עסקי מקרקעין ויש לו גם ניסיון עשיר בתחום, הוא יהיה זה שיוכל להבטיח לכם ליווי מקצועי ונאמן לאורך כל הדרך.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן