fbpx

עשה זאת בעצמך: יצירת מסגרת לתמונות משפחתיות

ברוב המקרים, התמונות שאתם הכי אוהבים מכל מיני חוויות ואירועים שעברתם בחייכם, יהיו מאוחסנות בתוך האלבומים המשפחתיים, בתוך תיקיות במחשב ובמקרים בהם החלטתם להציג אותן ברחבי הבית, בדרך כלל הן יהיו ממוסגרות בתוך מסגרות רגילות למדי ו/או תלויות על הקיר. ובכן, לא הגיע הזמן שתצאו קצת מהמסגרת ותהפכו את התמונות הללו לעיצובים מיוחדים? המדריך הבא יעסוק באיך עשה זאת בעצמך: יצירת מסגרת לתמונות משפחתיות. אז אם אתם רוצים לחדש לעצמכם את התמונות, המשיכו לקרוא ולא תתחרטו.

למה ואיך תבחרו מסגריות בתל אביב?

מסגרייה תל אביב יכולה לתת לכם דברים שיכול להיות שתתקשו להשיג בעצמכם ואילו בדיוק הדברים שיעזרו לכם לבחור במסגרייה ספציפית-

  1. יכולות ומומחיות- ברוב המקרים, למסגרייה ספציפית יהיה תחום התמחות ספציפי. התחום יכול להיות רהיטים בעיצוב והתאמה אישית, כל מיני אביזרי נוי, מסגרות לתמונות ועוד. ברגע שהצלחתם למצוא את המסגרייה אשר תחום ההתמחות שלה תואם לצרכים שלכם, עליכם לבחון את סוג העבודה שהיא מבצעת. 
  2. ניסיון- כמות הזמן שבו המסגרייה קיימת יעיד במידה מסוימת על המקצועיות שלה והניסיון שלה. הניסיון בכל הקשור לעבודות מתכת נותן את הכוח לאלו שנתקלו בכל מיני סוגי עבודות להתמחות גם במתן של פתרונות שונים לדרישות השונות שיכולות להיות ללקוח. נוסף על כך, הניסיון אומר שיש קהל לקוחות רחב, דבר שיעיד על איכות העבודה ואיכות השירות, העמידה בלוחות הזמנים ועוד. 
  3. מחיר- המחיר הוא עוד גורם משמעותי שיכול להשפיע על הבחירה שלכם. בכל רכישה של כל מוצר או של שירות התקציב צריך להיות מוגדר מראש. בשביל שלא תמצאו עצמכם משלמים מעבר לתקציב שלכם, עליכם לשאול את השאלה– "כמה זה עולה". אם מתאפשר לכם, כדאי לכם לנסות להתמקח או אפילו להגיע לעמק השווה על מנת להבטיח שלא תחרגו מהתקציב שתכננתם. 

האם כדאי לכם לפנות למסגריות או שמא לעצב בעצמכם?

יש המון אנשים שהם בעלי זמן פנוי ויש ביכולתם לעצב מסגרות לתמונות משפחתיות בעצמם, לכן אין להם את הצורך לפנות למסגריות. לעומת זאת, יש אנשים שמעוניינים בעיצוב אישי, אך אין להם את הזמן הדרוש לעשות  זאת בעצמם, ולכן הם יכולים לפנות לכל מיני מסגריות שמתעסקות עם מסגרות, וכך בעצם, הבעיה שלהם תיפטר. הם גם יקבלו מסגרת מעוצבת אישית וגם לא ישקיעו בכך זמן שאין להם.

אילו רעיונות מובילים יוכלו לשמש אתכם כמסגרות לתמונות משפחתיות?

יש המון רעיונות ליצירה של מסגרת לתמונה משפחתית. אנו נפרט רק כמה מהן-

  • ספר ישן- לכל אחד יש בבית ספר ישן שכנראה כבר לא משתמשים בו. אתם יכולים להשתמש בו על מנת ליצור מעמד ייחודי לתמונה. בעיקרון, הספר לא ישתנה והוא יישאר בדיוק כמו שהוא, אך הכריכה שלו תקבל שדרוג מדהים. כל שעליכם לעשות הוא לחתוך מלבן באמצעות סכין יפנית בכריכתו הקדמית של הספר, כמובן לפי הגודל של התמונה אותה אתם רוצים למסגר. את התמונה צריך להכניס לתוך שמרדף, לחתוך אותו כך שיתאים לגודל של התמונה ולהדביק אותו בצד הפנימי של הכריכה.
  • תבניות אפייה-תבניות האפייה בצורה המסולסלת של הפשטידות יכולות לשמש לכם כמסגרות לתמונות בן רגע. ממש כמו בספר הישן, צריך תמונה בגודל המתאים לתבנית, לגזור את התחתית לפי הגודל, ולהדביק את התמונה מאחור. 

כמובן שיש עוד אינספור רעיונות מגניבים והגלגל מחדש את עצמו מדי יום ביומו.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן