fbpx

אין כניסה ללא מקומיים – המשטרה בצפת אוכפת את הנחיות משרד הבריאות

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל, החלה בעוצמות גבוהות אצל שוטרי משטרת צפת שהחלו פועלים במסגרת המאבק הלאומי לבלימת נגיף הקורונה בעיר צפת.

במסגרת המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל, שוטרי משטרת ישראל פועלים בקו הראשון במשך כל שעות היממה בביצוע פעילות הסברה ואכיפה של צו בריאות העם. הפעילות מוכוונת אל מפרי בידוד, התקהלויות אסורות והפרות חריגות של בתי עסק. כל זאת, במטרה לסייע למשרד הבריאות במאמץ הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל. בתדרוך שהעניק, רפ"ק, ערן קטלן קצין אג"מ במשטרת צפת הוא הנחה את שוטרי התחנה לא לאפשר לתושבים לא מקומיים להכנס לעיר – לקנוס אותם ולהחזירם חזרה לביתם. כמו כן דרש קטלן לקנוס תושבים שאמורים להיות בבידוד ומפרים את ההנחיות של משרד הבריאות. ראש עיריית, צפת שוקי אוחנה נמצא בקשור הדוק עם אנשי אכיפת החוק בצפת וחיזק את ידיהם.

נשמעים להנחיות – מצילים חיים!

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, כל זאת במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.

השאר תגובה

דילוג לתוכן