fbpx

אכזבה בצפת: הפועל עכו העפילה ללאומית – חדד: החלטת האיגוד לא ספורטיבית"

באיגוד הכדורסל קיימו היום (שני) ישיבה בנוגע להמשך העונה בליגה הארצית וקיבלו החלטה סופית לבטל את עונת 2019/20. כמו כן החליטו באיגוד שהפועל עכו, מוליכת הטבלה תעפיל אוטומטית לליגה לאומית.

הפועל עכו העפילה ליגה בזכות היותה מוליכת הטבלה עד הפסקת הליגה בשל משבר הקורונה במחזור ה-16. עכו עד אותו מחזור ניצחה ב-13 משחקים בהם גם את הפועל כפר סבא, לה היה מספר נקודות זהה לעכו (29). בהפועל "דניאל" צפת, התקשו לעכל את הפסקת הליגה, בשל המשמעות שכל ההשקעה בבניית קבוצה עם סגל שחקנים מצויין שכיוון גבוה הלך לטימיון. צפת שדורגה במקום הרביעי, זועמת על ההחלטה. "החלטה לא ספורטיבית שנעשתה בין היתר על סמך משאל של הקבוצות", אמר, מאמן הקבוצה, שלום (םופי) חדד.

"רוב הקבוצות תמכו בהפסקת הליגה מלבד קבוצות מעטות שהיה להם סיכוי כמו כפר סבא שהיתה במקום השני עם אותם נקודות כמו של עכו וכמובן אנחנו שהיינו במקום הרביעי שמוביל לא רק לפליאוף אלה גם ליתרון הביתיות,מה גם שהקבוצה שלנו היתה לוהטת בשלבים האחרונים ושיחקה את הכדורסל הטוב ביותר", הוסיף חדד שטוען כי השיקול של רוב הקבוצה היה כלכלי מן הסתם.

חדד: "בחלק התחתון של הטבלה נאבקו 4 קבוצות על הישארות בליגה (מגדל העמק/נצרת עלית,קרית אונו,קרית ביאליק והגילבוע)ברור שקבוצת אלו הצביעו נגד חזרה לליגה וההחלטה של היום מנעה יורדות לליגה א'. הסחבת של איגוד הכדורסל עד היום הראתה בימים האחרונים לאן זה הולך. מה גם שנוצר מצב הזוי שקבוצות כבר התחילו לפנות לשחקנים וסוכנים בשבועות האחרונים לגבי החתמות לעונה הקרובה".

"בעיריית צפת בודקים את חוקיותה של ההחלטה", סיפרה לכתבינו, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק הספורט,ויקי אלקבץ. "אני נורא מאוכזבת, הייתה לנו קבוצה טובה עם סיכויים גבוהים להעפיל ליגה".

השאר תגובה

דילוג לתוכן