האביב כבר כאן: זמן להרים אירוע VIP ללקוחות

ערב חג הפסח, חג הפריחה וההתחדשות, נוהגים חברות וארגונים רבים להפיק אירוע עסקי חגיגי בשילוב מפגש הרמת כוסית לשכבות הניהול השונות בארגון ועם כלל העובדים בחזיתות השונות. אך גופים חדשניים ומתקדמים אשר נשענים על הבנת הקשר שבין נאמנות הלקוח לחברה, מעבר להיותו בסיס כלכלי, רואים בחג האביב ובמסרים שהוא מביא עמו, הזדמנות למפגש בלתי אמצעי עם לקוחות הדגל הנאמנים, לציון ולקיום אירוע הוקרה מיוחד, לחיזוק הקשר עם הלקוחות ולמיתוג הכללי.

אם גם אתם מעוניינים להרים אירוע VIP חגיגי ומיוחד ללקוחות שלכם לכבוד חג הפסח ואווירת האביב שבפתח, ריכזנו עבורכם כאן את הדגשים החשובים לתכנון וארגון אירוע עסקי שהלקוחות ישמחו להגיע ולקחת בו חלק. מתחילים:

  1. ראשית, בחירת לוקיישן – אירוע עסקי ללקוחות מחייב בחירת לוקיישן מכובד מחוץ לכותלי ולמשרדי הארגון, מקום שיעניק תחושה של השקעה וחגיגיות בשילוב תנאי נוחות דוגמת קרבה גאוגרפית, נגישות וחניה זמינה. מומלץ לא לחסוך בהיבט הזה ולבחור אולם כנסים יוקרתי עם אווירת  VIPאשר מיועד לאירוח אירועים עסקיים ומאפשר מרחב מותאם כולל אפשרויות למיתוג אישי, הסעדה, קבלת פנים, תוכנית אומנותית ויצירת תקשורת בלתי אמצעית.
  2. תוכן מוקפד – תוכן המיועד ללקוחות מטבע הדברים לא יכלול טבלאות, מספרים ויעדים כלכליים, אולם חשיפת לקוחות הדגל לחידושים הצפויים בארגון, הצצה לחדשנות טכנולוגית הנוגעת בתחום העיסוק וכו' יסייעו בחיזוק החיבור למותג אתם ויעמיק את נאמנות הלקוחות.  בנוסף, בהתאם להיקף המשתתפים ולאופי האירוע, מומלץ לשלב באירוע גם תוכן שאינו נוגע ישירות בארגון / מוצריו, דוגמת הרצאה מעניינת בענייני תרבות ופנאי, מופע מוזיקלי קצר או אפילו קטעי סטנד אפ קצרים. שילוב של תוכן נוסף שאינו נוגע בתחום הארגון ושירותיו, יחזק את תחושת ההוקרה וההערכה ללקוח ולא יותיר תחושה של אירוע שיווקי שמטרתו הגדלת מכירות.
  3. מכירת שירות או מוצר – אירוע ללקוחות כאמור אינו מיועד בבסיסו להגדלת מכירות, אולם ניתן לשלב בו פלטפורמה מכירתית מסוימת שתיצור ערך מוסף שאינו קיים באופן שוטף ללקוחות, כך למשל:
  • חשיפת מוצר / שירות שטרם יצא לשוק באופן רשמי ואינו נגיש לכלל הציבור.
  • מתן הטבה / הנחה משמעותית ברכישת המוצרים, שירותים וכו'. 

במידה ושני הללו מתקיימים, חשוב ליצור עמדת מכירה נפרדת, בדוכן הממוקם מחוץ או לצד ההתכנסות המרכזית ומאפשר למעוניינים לגשת ולרכוש, ללא יצירת אווירה של לחץ או ציפייה. אפשרות שניה היא לאפשר רישום בכלי דיגיטלי למעוניינים ברכישה ממשתתפי האירוע בלבד וליישם את המכירה וההזמנה בהמשך.

  1. וכמובן כיבוד – כל סוג של אירוע במחוזותינו מחייב בכיבוד האורחים, על אחת כמה וכמה אירוע ללקוחות בולטים של החברה, כזה המעורר ציפייה לתפנוקים. שילוב האוכל באירוע נדרש להתאמה בין סגנון ותוכנית האירוע, במטרה לאפשר לאוכל להשתלב במפגש ולא "להשתלט" עליו. באירועים מסוג זה כדאי להעמיד בר חופשי לשתייה קלה ולאלכוהול, אשר יהיה פתוח במהלך כל האירוע, וכן לבחור בין מזנון בופה חופשי הכולל מטעמים שנוח לערום על צלחת ולאכול במהלך הסתובבות חופשית, לבין מלצרים רצים המסתובבים עם מגשי אירוח משתנים בין האורחים ומאפשרים טעימות ממגוון כריכונים, מאפים, סלטים אישיים וכדומה. שימו לב, שאם האירוע מתוכנן להתקיים במהלך חול המועד פסח (ולא לפני ערב החג) אזי חשוב כמובן להקפיד על הסעדה ומשקאות כשרים לחג, לרווחת כולם. שיהיה בהצלחה! 

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן