פסח בפתח, זו העת להתחדש בניחוחות ובושם חדש

מותגי בישום רבים ומפתים מככבים על מדפי הרשתות השונות לקראת חג הפסח הקרב ובא ובטרם נשקול האם בושם חדש יהווה מתנה שווה וראויה, לבן או בת הזוג וליקרים נוספים ללבנו, חג האביב וההתחדשות הוא קודם כל עיתוי מושלם להתפנק ולהתחדש בבושם ובניחוח חדש ומרענן – לעצמנו.

חלק גדול מהנשים הישראליות מחוברות לרוב למותג בישום אחד או שניים כבר מגיל צעיר יחסית ונעות בין החזרה למוכר והטוב לבין המשיכה לחדש והמלהיב. ערב חג הפסח, ימים המתאפיינים בתחושת אביביות והתחדשות, הוא זמן מצוין לבחון את מותגי הבישום המובילים והמעניינים כיום בשוק, וללכת שבי לאחר ריחם. בין סגנונות הבישום הבולטים המעניקים ניחוחות של יוקרה, עדינות, אלגנטיות ונוכחות, התזנו עבורכן מספר מותגי בישום שחתמו נוכחות והותירו רושם, וכדאי בהחלט שתכירו: 

AL HARAMAIN – מותג הבישום "אל חרמין" הוא מותג ספרדי המביא את המזג הספרדי הסוער כולו אל תוך בקבוק מעוצב בסגנון יוקרתי המתיז ניחוחות אקזוטיים, אותנטיים וים תיכוניים, המותאמים במיוחד לסביבת האקלים בישראל. המותג מציע מבחר בשמים לגברים ולנשים, אולם מוצר הדגל שלו הוא דווקא בושם יוניסקס, המיועד הן לגברים והן לנשים, בניחוח עדין, מתקתק, בעל נוכחות ועמידות ארוכת שעות, אשר מספק נגיעה לתרבות הספרדית מחד וחיבור לסגנון הישראלי מאידך.

CREED – "קריד" הוא מותג בישום וותיק אשר נולד במקור בבריטניה, אולם קבע את מיקומו בצרפת לפני עשרות שנים וטבע את הסגנון הצרפתי והאלגנטי גם בניחוחותיו. החברה שמאחורי המותג אחראית על פיתוח וייצור של בשמים לגברים ולנשים באמצעות מחקר חומרי גלם וטכנולוגיות לפיתוח ומיצוי תמציות ריח משלל חומרים טבעיים. מגוון הבשמים לנשים של המותג מעניקים ניחוח צרפתי, אלגנטי ועדין, הטומן בחובו חגיגיות לצד ניחוח המשתלב נפלא עם הניחוחות הטבעיים של הגוף.

Juliette has a gunהבושם לנשים של "ג'ולייט האז אה גאן" מביא עימו חיבור של מותג צרפתי, אשר בשונה מן הסגנון הצרפתי האלגנטי המוכר, דווקא נוגע בניחוחות המזכירים פריחת עצים, טבעיות ועדינות, משלבים בנקל עם ריחות הגוף הטבעיים, מכילים אלרגן ייחודי המעניק עמידות ארוכה במיוחד ושימוש של הריח על הגוף ללא הפרשת ריח חומצי. מוצר הדגל הבולט והבושם המומלץ של המותג לנשים, הוא למעשה בושם יוניסקס המתבסס על תמצית פרחים לבנים וניחוחות ענבר, המגיע במארז בעיצוב צעיר ואלגנטי.

Oud For Greatnessמותג צרפתי נוסף ופופולרי, המביא ניחוח אביבי משכר, הוא "אוד פור גרייטנס" אשר מתבסס על שילוב בין מספר רב של תמציות ריח מצמחים מקומיים ובוטניקה נדירה יותר, בהרמוניה מלאה ותוך יצירת ניחוח דומיננטי, מושך ובעל נוכחות. הניחוח משלב בין נגיעות מן הים התיכון לאווירת יוקרה צרפתית, בחיבור בין צמחי הזעפרן, הפצ'ולי, פרחי לבנדר, מאסק וצמחים נוספים. גם המארז של הבושם משדר נוכחות ויוקרה רבה כיאה למותג בישום פרימיום איכותי.

* עוד מותגי בישום רבים ומובילים לנשים תוכלו למצוא בקטגוריית בשמים לאישה באתר "לילית" >> 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן