איך לבחור אמן שישדרג כל אירוע חברה?

אז אתם בדיוק מארגנים אירוע חברה ותוהים איזה אמן ישדרג את הפאן לכל הצוות בעבודה, כדאי שתעשו מעט עבודה מקדימה. במיוחד בשביל לסגור לכם את הפינה החשובה, הכנו את הכתבה הבאה שתעזור לכם עם הבחירה ותוציא אתכם ענקים ביום הכי חשוב לחברה. אז למה אתם מחכים? פנו כמה דקות והתחילו בקריאה!

שימו לב לגילאים של העובדים

שווה לתת את הדעת על חתך הגילאים של העובדים לפני שמזמינים אמן זה או אחר. עבור קהל של מבוגרים יותר, כדאי להזמין אמנים אשר הפכו לקלאסיקות בתחום שלהם ואשר מוכרים מזה שנים ארוכות. עבור קהל צעיר יותר, שווה לבדוק מה חם ברשתות החברתיות ולנסות לעשות BOOKING לכאלו אשר מובילים בסושיאל. אחרי הכל, כנראה שהעובדים שלכם מבלים לא מעט שם וכדאי להעניק להם את מה שהם אוהבים ומכירים ממגוון הרשתות החברתיות.

העדיפו אמן אשר ייצור חוויות מגבשות

אם אתם עובדים בחברה גדולה, רוב הסיכויים שחלק מהעובדים לא מכירים אנשים מחוץ לצוות או למחלקה שלהם. מסיבה זו, כדאי לשקול אמן אשר יספק ערך מוסף ויהיה השיחה של הברזייה ממש לאחר ההופעה. לכן, עדיף להזמין אמנים אשר יכולים ליצור חוויות מגבשות כדוגמת מנטליסטים או אומני חושים אשר יעניקו טוויסט אשר כולם ידבר עליו. מספיק רק שהאמן יקרא את המחשבות של אחד העובדים ופתאום יש נושא שיחה שמאחד קולוגות אשר לא מכירים – במהירות הבזק.

בחרו אמן שיש לו מומחיות בסוג זה של הופעות

בשוק הישראלי ישנם מגוון של פרפורמרים אשר הם ללא ספק יוצאים מן הכלל, יחד עם זאת, לא לכולם יש את המומחיות בהופעה מול קהל אשר לא קנה כרטיס להופעה שלהם. הופעה מול קהל של עובדים מצריך ידע וניסיון בהפעלה של אנשים אשר לא בהכרח מכירים את האמן ולכן צריך מישהו שיודע לעשות שואו ענק כבר מהשנייה הראשונה. מנטליסט עם רזומה בהופעות מול קהל של עובדים בהחלט יכול לסגור לכם את הפינה ולהכניס את כולם ל-Mood הנכון מההתחלה.

אל תשכחו את התקציב העומד לרשותכם

נכון שכאשר אנחנו רוצים ליצור הופעה מעולה לצוות העובדים אנו רוצים לבחור את האמן הטוב ביותר שיש אולם כדאי לזכור שיש גם תקציב שכדאי לתת עליו את הדעת. לכן, בחרו אומנים אשר יעניקו לכם תמורה טובה עבור ההזמנה ואשר הינם סוליסטים (כלומר אין להם הרכב גדול אשר דורש תשלום נוסף). מנטליסטים, קומיקאים או בקיצור אנשים שמסוגלים לסחוב את הבמה לבד יהיו בחירה טובה. מוזיקאים שהם גם נגנים מהווים גם אפשרות אך אמנים אשר דורשים צוות שלם כדוגמת להקה, עלולים להיות יקרים מדי להפקה שלכם.

שורה תחתונה: מעט מחשבה מקדימה ותרימה הופעה שכל החברה תדבר עליה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן