איך לבחור חברת קייטרינג לאירוע?

קייטרינג 

בחירה של הקולינריה לכל אירוע, אינה עניין של מה בכך. טיבו של המזון והרמה הקולינרית שלו מכריעים לא אחת את הצלחתו של האירוע. זו הסיבה שכאשר יש צורך בבחירה של שירותי קייטרינג, רוב המארחים משוחחים עם חברים או עם קרובי משפחה אשר ערכו לא מזמן אירוע ושכרו שירותי קייטרינג, כדי לקבל מהם המלצה על שף זה או אחר שמכין מטעמים טריים ואיכותיים. יש מארחים שמחליטים מראש אם האירוע יהיה בסגנון בשרי או בסגנון חלבי ויש גם כאלו שמעדיפים להתייעץ עם שף ורק לאחר שהם שומעים את כל האופציות, הם יקבלו החלטה שהיא המתאימה ביותר.

ציבור גדול אוהב מאד בשר על האש וזה מתאים לאירועים משפחתיים ועסקיים רבים אשר נערכים בשעות הצהרים או הערב. כאשר יש שטח מתאים בחצר הבית או באולם אירועים, השמיים הם הגבול. הדרך המיטבית היא לשכור את שירותיו של גריל מן לאירועים כיוון שהוא מעניק למארחים את כל המעטפת. זה מתחיל בשלבי התכנון של האירוע, כמה אורחים צפויים להגיע, באילו גילאים? אם מדובר בבני נוער, במשפחות שיש בהן גם מבוגרים וגם ילדים, או באנשי עסקים. 

היערכות של שירותי קייטרינג 

המטרה של שירותי קייטרינג היא לאפשר לבעלי האירוע ליהנות ממנו, וכך הם לא יהיו אלו שממנגלים. לכן צוותי הניהול של האירוע דואגים מראש להזמין את כמויות הבשר הנחוצות על פי כמות המוזמנים ובהתאם לידע המקצועי שלהם לגבי ההעדפה הקולינרית של הקהל. לדוגמה ירכשו כמות גדולה של פרגיות, נקניקיות חריפות, סטיקים, נתח קצבים, אסאדו, יכינו קבבים מעולים וידאגו לעוד המון הפתעות מעולות. 

ארוחות כיד המלך 

ישראלים רבים נהנים להניח על הצלחות שלהם נתחי בשר שונים ולאכול אותם כמות שהם, ללא תוספות. הם נהנים מהעובדה שיש מגוון של בשרים מתובלים באופן מוקפד ולכן הם מרוצים משלל טעמים נהדרים. בכל פעם שהגריל מן מוציא בשרים חמים מהפלטות, המוזמנים נהנים לקחת עוד ועוד אופציות שכולן מוצלחות ביותר. 

מעבר לכך יש גם המון תוספות לבחירתם של האורחים כמו צ'יפס, אורז, ירקות מבושלים והמון סלטים שמתחברים מעולה עם הבשר. הם נהנים מהעובדה שיש חומוס בכמה טעמים, טחינה, מטבוחה, ועוד המון סלטים מתובלים שמוסיפים טעם נהדר לבשר האהוב של שירותי קייטרינג.

בחירה של קייטרינג 

אם הקולגות או קרובי המשפחה ממליצים על קייטרינג זה או אחר, המארחים נפגשים או משוחחים הצוותים המובילים או עם השף, מתרשמים מהמקצועיות, הידע והמיומנות שלהם. כמו כן הם מוודאים שהצוותים דואגים במידת הצורך לכלי אוכל כמו כוסות, צלחות ומגשים. בנוסף לכך לשולחנות וכיסאות בהתאם לכמות הנחוצה וכל פרט אחר שישלים את הצרכים לקראת האירוע המרגש.

לקראת סיומו של האירוע, המוזמנים נהנים מקינוחים נהדרים שהוכנו על ידי השפים משלל חומרי גלם שיוצרים יחד את הסיום המוצלח של כל אירוע. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן