מלכודת עכברים – כל מה שצריכים לדעת על בחירה נכונה

בחירת מלכודת עכברים אינה קלה כפי שהיא נשמעת. לשוק יש הרבה אפשרויות, ואולי אתה תוהה מה לעשות. אז הנה כמה טיפים איך לבחור מלכודת עכברים.

ראשית, בחרו את סוג הפיתיון בו תשתמשו המלכודת. מלכודות מסוימות דורשות פיתיון כמו חמאת בוטנים או גבינה בעוד שלאחרות יש פיתיון מותקן מראש כמו קרח יבש שימשוך עכברים בריח. שנית, חשבו היכן אתם מתכננים למקם את המלכודת. אם רוצים לתפוס עכברים בעליית הגג, אז תצטרכו מלכודת ידידותית לעליית גג ואם רוצים לתפוס אותם במרתף אז תצטרך מלכודת ידידותית למרתף. שלישית, תסתכלו על העלות של כל מוצר מכיוון שהם יכולים לנוע בין כמה שקלים בודדים ועד למאות שקלים למלכודות גדולות ותיבות האכלה מקצועיות למספר עכברים בהתאם לתכונות שיש לכל מלכודת עכברים.

מלכודות הצמד עשויות בדרך כלל מפלסטיק ומגיעות בצורות ובגדלים שונים. הם פועלים על ידי לכידת העכבר עם מנגנון קפיצי שנקרע כשהוא מופעל על ידי חוט או חוט. ניתן להפעיל את ההדק על ידי תנועה או רעידות בסביבה.

לוחות דבק הם רצועות קרטון דקות מכוסות בחומר דבק דביק אשר לוכד עכברים במגע איתו. הם עובדים על ידי פיתוי עכברים עליהם עם פיתיון מזון, ואז לוכדים אותם במגע כשהם מנסים להימלט עם רגליהם דבוקות ללוח.

בחירת מלכודת עכברים יכולה להיות משימה לא פשוטה. בין אם אתם מחפשים אופציה זולה ואנושית יותר או סתם רוצים לדעת איזו מהן היא היעילה ביותר, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון.

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לזהות את סוג מלכודת העכברים. ישנם שלושה סוגים עיקריים של מלכודות: מלכודות הצמד, לוחות דבק ומלכודות חיות. מלכודות הצמד משמשות בדרך כלל עבור עכברים הנוסעים לאורך הקרקע ולוחות דבק עובדים בצורה הטובה ביותר עבור עכברים הנוסעים לאורך קירות או במקומות גבוהים. מלכודות חיות, לעומת זאת, יכולות לשמש עבור כל סוג של עכבר, אך ידרשו יותר תחזוקה מאשר לוחות הצמד או דבק.

לאחר מכן יש לקבוע באיזה סוג של פיתיון רוצים להשתמש עם המלכודת.

ניתן לבחור מלכדות עכברים, אך יחד עם זאת ניתן להזמין שירות של לוכד עכברים שיטפל בבעיה בצורה יותר הומאנית ולא דרך שיטות שהן כואבות לעכבר.

מלכודת הצמד נגד עכברים – המלכודת הנפוצה ביותר

מלכודת ההצמדה היא דרך הומאנית לתפוס עכברים מבלי להזדקק לשימוש ברעלים או בכימיקלים מזיקים אחרים. מלכודות אלו קלות להתקנה וניתן לעשות בהן שימוש חוזר במשך שנים.

הדרך הטובה ביותר להשתמש במלכודת זו היא על ידי פיתיון עם חמאת בוטנים או ממרח שוקולד שימשוך את העכבר לעבר הפיתיון.

מהי מלכודת עכברים

מלכודת עכברים היא מכשיר המשמש לתפוס עכברים. ישנם סוגים רבים ושונים של מלכודות עכברים, חלקן יעילות יותר מאחרות. הסוגים הנפוצים ביותר של מלכודות עכברים הם מלכודת הצמד, לוח הדבק ומלכודת החיה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן