המקום המושלם ללינה אחרי החתונה

חתונה היא אירוע רב משתתפים שכולל בתוכו מספר שלבים קריטיים באירוע, שבין אם אתם בעלי השמחה או החברים הקרובים ביותר של החוגגים, בוודאי תמצאו את עצמכם מסיימים את האירוע בשעה מאוחרת ולא לפני 1-2 בלילה. לעיתים הזוג המאושר לא מעוניין לחזור לבית בליל הכלולות שלו, מהסיבה שהם רוצים להתחיל להרגיש את אווירת ירח הדבש, ולא לחזור מיד לשגרה המוכרת, לכן לינה במקום אירוח אחרי החתונה היא לא משהו שזר לנו. 

אך קחו בחשבון שגם האורחים של החוגגים יכולים לשכור להם מקום ללון בו לאחר האירוע, והסיבות לכך לא מאחרות להגיע ולמעשה הן דיי רבות ומוצדקות. אז בין אם אתם בעלי השמחה או האורחים, הנה כמה דברים ששווה לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים מקום ללון בו.

כל הסיבות לשכור מקום ללינה לאחר החתונה

האמת היא שתמיד נחמד לחזור אחרי אירוע לחדר שלא שלכם, להתפנק במיני חופשה נחמדה, ולהנות ממעט אווירה של חופש. אך זה לא העניין כאן, הסיבה העיקרית לבחירת מקום ללינה לאחר האירוע, היא העניין של האלכוהול בחתונה. הרי אין סיכוי שאם אתם בעלי השמחה, או הקרובים ביותר שלהם, שלא תשתו אלכוהול במהלך החתונה ותהנו מכל רגע. ובדיוק בגלל זה לא תרצו לעלות על ההגה לאחר החתונה, ולהסתכן במצב מסכן חיים, או בסיכון שיעצרו אותכם על נהיגה בשכרות בדרך הביתה. 

עוד סיבה יכולה להיות מרחק מהבית. אם לדוגמא האירוע נערך בצפון, ואתם גרים בדרום או במרכז, זה יכול להיות מתיש, מעייף והאמת שגם מסוכן, לנהוג את הדרך חזור הביתה באמצע הלילה. זה לא משנה אם שתיתם אלכוהול או לא, העייפות יכולה להשתלט עליכם וחבל שאירוע משמח יגמר ברע. לכן המון אנשים בוחרים לנוח מעט ברכב לפני שהם עושים את הנסיעה חזור הביתה, אבל אם כבר נשארתם באזור כדי לנוח, לא עדיף לעשות את זה בלינה במקום אירוח נחמד ולקום בבוקר כמו חדשים?

דבר אחרון הוא הרצון לחופשה ונחת. אם אתם בעלי השמחה, בוודאות מצאתם את עצמכם בטירוף מוחלט בשבועות שלפני החתונה. המון סטרס ולחץ עד לרגע הגדול, וכשהוא כבר מגיע אין סיכוי שאתם מתרווחים ונחים, הרי זה יום החתונה שלכם, אתם צריכים להיות בשיא האנרגיות שלכם – כל זה שואב ממכם המון כוח והמון אנרגיה, שלא תבינו כמה נקלח ממכם עד לרגע שתעברו את האירוע. לכן מאור מומלץ לנוח בימים שאחרי החתונה ובדיוק בגלל זה המון זוגות מזמינים מיני חופשה החל מליל הכלולות. תוכלו להזמין חדר במלון מפנק במרכז, צימר בראש פינה עם ספא בבוקר שלמחרת, או אפילו דירה מגניבה בירושלים שתהיה במרכז העניינים, הכול בהתאם למיקום של אולם האירועים שלכם.

איך לבחור את מקום הלינה המתאים?

חשוב להסתכל על כמה פקטורים קריטיים כשבוחרים מקום ללינה לאחר החתונה. אחד מהם הוא כמובן המרחק ממקום האירוע, השני הוא סוג מקום האירוע האם אתם מעוניינים בפרטיות בדירה/צימר משלכם, או שאתם רוצים את היוקרה וההמוניות שיש במלון?

בנוסף חשוב לבדוק שלמקום האירוח שאתם בוחרים יש את כל השירותים שאתם מעוניינים בהם, לדוגמא ארוחת בוקר/ערב, שירות חדרים בלילה, בריכה חיצונית, ספא ושירותי עיסוי וכל דבר שיעלה ברוחכם. 

הדבר שהכי חשוב לתאם אל מול מקום האירוח, הוא את ההגעה שלכם, תציינו בפניהם שאתם זוג שמתחתן ושככל הנראה תגיעו בשעה מאוד מאוחרת לקבל את החדר, ותוודאו שיהיה מי שיכניס אתכם. ומי יודע אולי על הדרך מקום האירוח יחליט לפנק אתכם במשהו נוסף לכבוד רגע השמחה שלכם.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן