fbpx

מתנות לסוף שנת הלימודים – כך תבחרו נכון

בכל שנה מחדש, בין החודשים מאי ליוני, לקראת סוף שנת הלימודים בגני הילדים ובבתי הספר במוסדות החינוך השונים, מרבית ההורים, הגננות והמורים מתחילים בחיפוש אחר מתנות מתאימות לילדי הגן / הכיתה (בדגש על הכיתות הנמוכות בעיקר) לכבוד סיום השנה ולקראת שנת הלימודים הבאה.

מתנות אלו נדרשות להיות לרוב שימושיות וחינוכיות כמובן, ובעיקר כאלו אשר ישמשו את הילדים היטב בשנת הלימודים הבאה עליהם לטובה. ההתלבטות והמורכבות במרבית המקרים בנוגע לאופי המתנה נובעת מכך שלכל ילד בגילאים הללו יש גם לרוב תחביבים, העדפות ושימושים שונים. ועדיין אם למשל נעניק לילדים כמתנה, בקבוק מים מעוצב עם תמונה אישית ושם הילד/ה באותיות יפות וצבעוניות, מרביתם ודאי ישמחו וגם אתם כהורים, לא תצטרכו להחליף עבורם בקבוקי פלסטיק לשימוש בכל יום או יומיים. זאת ועוד גם "לאנצ'-בגס", קופסאות אוכל לילדים המוכרות לכולנו היטב כהורים, עשויות להיות מתנות שימושיות ומועילות מאוד לקראת שנת הלימודים הבאה. קופסת אוכל חדשה עשויה לשמש את הילד לא רק כשהוא הולך מדי בוקר לגן עם קופסה שתכיל את הארוחה היומית שלו, כי אם גם בפיקניק או טיול משפחתי בימי החופש הגדול שבפתח.

מתנה שהיא מזכרת, אחריות ועצמאות

אלו לרוב ההגדרות המתאימות ביותר עבור אופי הרכישה הנכון של מתנת סוף שנה לילדים.  אתם מעניקים להם גם אחריות ועצמאות כשאר הם דואגים כבר בערב לארגן יחד עמכם את הכריך שהם אוהבים, הפרי והשתייה לגן. ילדים אוהבים מתנות אישיות, במיוחד מתנות המעוצבות שלכל ילד יש את התמונה והשם שלו על המתנה, יהיו מתנות אהובות ושימושיות. כך למשל גם מפית אישית עם שמו או מנורת לילה, שעון שולחני שיהיה מכוון בכל בוקר, כך שלאחר החופש הגדול הם כבר יתרגלו לקום בעצמם באמצעות השעון המעורר האישי שלהם.

להפתיע, לחדש ולרגש בכל פעם מחדש

על מנת לא "למחזר" מתנות, כדאי לנסות ולהשקיע כמה שניתן, גם מבחינה כספית וגם מבחינת מחשבה עבור מתנה שהילדים ישמחו לקבל. עם חיפוש יסודי ומגוון, תוכלו כגננות, או בתור וועד ההורים, למצוא מתנות חדשות ומעניינות שיפתיעו את הילדים ויהוו שינוי מרענן וכן כמובן תהיינה מתנות שימושיות שתשרתנה היטב את הילדים במהלך שנת הלימודים הבאה. וגם אם לא תצליחו להפתיע, לחדש ולרענן, זכרו כי על מנת להנעים לילדים את פתיחת שנת הלימודים והאווירה החגיגית שמלווה אותה, כל ילד, יהיה ודאי שמח לקבל מתנה מרעננת כמו תיק חדש לגן או קלמר חדש וכו'.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן