איך לבחור פינות אוכל מעוצבות?

פינת האוכל בכל בית מהווה דבר חשוב ודומיננטי בו. מדובר על פינה שבה המשפחה מתכנסת לארוחות משותפות, פינה שמארחים בה אורחים לארוחות ועוד. מכיוון שמדובר על פינה בלתי נפרדת מחייה של כל משפחה, הרי שיש לבחור אותה בקפידה הן בהתאם לצרכים של המשפחה, הן בהתאם לעיצוב הבית, גודל החלל המיועד עבור הצבת פינת האוכל ועוד. 

חשוב מאוד לגשת מראש לחנות או חברה אשר ידוע כי ניתן למצוא בהן פינות אוכל מעוצבות ויוקרתיות שהן האיכותיות ביותר והמגוונות ביותר מבחינת עיצוב, דגמים ועוד וזאת בכדי שההחלטה שתקבלו לגבי פינת האוכל תהיה הטובה ביותר עבור ביתכם ועבור המשפחה שלכם.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים פינת אוכל מעוצבת?

עוד לפני שאתם מגיעים לחנות או נכנסים לאינטרנט בכדי להתרשם ממגון פינות אוכל מעוצבות ויוקרתיות כדאי מאוד שתעשו כמה דברים חשובים. ראשית כל, חשוב מאוד שתבצעו מדידות של האזור המיועד עבור פינת האוכל. לצורך המדידות המדוברות יש צורך במטר פשוט. יש צורך למדוד את האורך, הרוחב ואם תרצו גם את הגובה. במדידות חשוב לקחת בחשבון כיסאות לפינת האוכל, כמה מהם תהיה לכם אפשרות להכניס. יש לבצע את ההתאמות הנוכחיות בהתאם למדידות שלכם. כדאי תמיד לקחת מרווח ביטחון ולהשאיר כמה מטרים אקסטרה.

דבר חשוב נוסף הוא להגדיר מראש תקציב עם אפשרות לחריגה מקסימלית ממנו. כדאי לזכור שלא תמיד היקר הוא הטוב ביותר וכדאי להיסגר על מחיר מקסימלי מלכתחילה תוך התחשבות בצרכים שלכם.

כמו כן, חשוב מאוד להגדיר מראש את סגנון העיצוב ואת הצבע שאתם רוצים לפינת האוכל. ההגדרה של הנתונים הללו מראש תאפשר לכם לסנן את הדגמים והסוגים של פינות האוכל הרלוונטיות לכם מבין ההיצע הקיים, שלא פעם בהחלט יכול לבלבל.

טיפים חשובים טרם רוכשים פינת אוכל

לאחר שבדקתם היטב את כל הפרמטרים שהוזכרו לעיל, הגיע הרגע שאתם יכולים להתחיל לבחון את פינות האוכל המוצעות כיום בכדי לקבל החלטה לגבי פינת האוכל הרלוונטית לכם. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור נכון:

ראשית כל, ההחלטה החשובה ביותר שעליכם לקבל היא איזו צורת שולחן לפינת אוכל מתאים לכם. כיום ניתן למצוא פינת אוכל עגולה, מלבנית או מרובעת ולכל סוג יש את היתרון שלו והייעוד שלו. מצד אחד, פינת אוכל עגולה היא משפחתית, חמימה וקטנה באופן יחסי. היא מתאימה בעיקר לאזורי ישיבה קטנים ועל כן אם השימוש העיקרי לפינת האוכל שאתם מעוניינים לרכוש הוא ארוחות משפחתיות קטנות, יתכן כי מדובר על פינת אוכל שמתאימה לכם. מנגד, פינת אוכל מלבנית או מרובעת מתאימים לאזורי ישיבה ארוכים יותר ורחבים יותר. מדובר על פינה אשר מותאמת לאירוחים גדולים יחסית ופחות למפגשים קטנים, מצומצמים ואינטימיים.

שנית, חשוב מאוד להקפיד על העמידות של השולחן מפני שריטות, חום, קור ומים. עמידות ללחות ולמים מהווה תנאי הכרחי ועל כן יש לבחור בחומר גלם אשר ידוע כעמיד.

כמו כן, אם ביומיום שלכם השולחן של פינת האוכל עתיד לשמש לארוחות משפחתיות ורק מדי פעם הוא ישמש לאירוח גדול יותר, שווה לכם לשקול לרכוש שולחן נפתח, כך שביום יום הוא לא יתפוס לכם מקום רב אך בעת הצורך, תוכלו לפתוח אותו לגודל הרצוי לכם.

חשוב מאוד לבחור שולחן בהתאם לאם הוא עתיד להיות נייד או נייח בהתאם לצורך שלכם. אם יהיה לכם צורך להזיז את השולחן ממקום למקום מומלץ שלא לבחור בשולחן העשוי מחומר כבד מדי על מנת שתהיה לכם אפשרות להזיז אותו בצורה קלה ונוחה ממקום למקום. אם אתם לא מתכוונים להזיז אותו, אפשר לבחור גם בחומר גלם יותר כבד.

עוד פרמטר שיש לשים עליו דגש הוא כמובן עיצוב השולחן והכיסאות. כדאי מאוד להתאים עיצוב של פינת אוכל לסגנון העיצוב של ביתכם. כדאי שפינת האוכל תשתלב באופן הרמוני בעיצוב הבית כולו ועל כן, אם ביתכם מעוצב בסגנון עיצוב כפרי, כדאי לבחור בפינת אוכל כפרית ואם הוא מעוצב בסגנון מודרני, כדאי ללכת על פינת אוכל מודרנית.

כמובן שחשוב מאוד לרכוש פינת אוכל רק בחברה אמינה אשר ניתן למצוא בה פינות אוכל איכותיות, עמידות, מעוצבות וכמובן, לקבל אחראיות על פינת האוכל.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן