טיפים לבנייה ותחזוקה של חדרי קירור

לא מעט בתי עסק צריכים חדרי קירור. בין אם מדובר על מסעדות, מעבדות, עסקי קייטרינג, עסקים אשר עוסקים בהגשת מזון, משלוחי מזון או חומרי הגלם אשר נדרשים בטריות ברמה גבוהה, הרי שיש צורך שיהיה בהם חדרי קירור בכדי לעמוד בתקנים של משרד הבריאות אשר נוגעים לעסק. חשוב מאוד לדעת כי הקמת חדרי קירור צריכה להתבצע בצורה המקצועית והטובה ביותר על מנת שהחדר המדובר יענה על המטרות שלו בצורה הטובה ביותר.

הקמת חדר קירור- כיצד עושים זאת נכון?

בניית חדר קירור מהווה תהליך שיש לבצע כאמור בצורה מקצועית ורצינית. העבודה חייבת להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר. תכנון של בניית חדר קירור דורש ראשית כל בדיקה ומדידה של העסק או המרכז שעתיד לקום בו חדר קירור. מדידה מדויקת של המקום תענה על שאלות רבות מאחר שבניית חדר קירור המאופיין במאפיינים טכנולוגיים שונים המשלבים מנועים חשמליים ומעגלים חשמליים רבים לעולם אינם יהין מדויקים ועל כן גם הבניה תהיה משוערכת.

הייעול של חדר הקירור והבטיחות שלו יתבצעו במהלך התכנון שלו, אך חשוב מאוד לדעת שגם לאחר שמשלימים את בניית חדר הקירור יש הרבה מקום לייעול של החדר כגון: בדיקת הכבלים בחדר, התייעצות נוספת עם אנשי מקצוע בנוגע לבטיחות המעגלים החשמליים בפעילות של החדר ועוד.

חשיבות עמידה בתקנים

חשוב לזכור כי אחד הנושאים החשובים ביותר בתחום בניית חדרי קירור הוא העמידה בתקני הבטיחות והגיהות של מכון התקנים, משרד הבריאות ומשרד העבודה. מקומות שבהם יש צורך בחדרי קירור לטובת הפעילות התקינה שלהם, זקוקים לאישור להפעיל את החדרים המדוברים וכך יגיעו אליהם לביקור שנתי לצורך בדיקת חדר הקירור ועל כן, בתהליך הקמת חדר קירור יש צורך לבחור אנשי מקצוע אשר מכירים את כל התקנים הנוגעים לחדרי קירור ומקימים אותו בהתאם לתקנים הללו.

התאמה לצרכים של העסק

טרם מתחילים לבנות חדר קירור לעסק, חשוב מאוד לבדוק מהם הצרכים הספציפיים של העסק בכל הנוגע לחדר הקירור. איזה טמפרטורות צריכות להיות בחדר הקירור בהתאם לסוג המוצרים שעתידים להיות מאוחסנים בחדר, איזה חלל מוקדש עבור חדר הקירור בעסק ועוד. אין ספק כי בכדי שחדר הקירור ישמש עבור העסק בצורה הטובה והיעילה ביותר, חשוב לבדוק איזה צרכים הנוגעים לחדר הקירור עומדים על הפרק ולפעול בהתאם אליהם.

כיצד בוחרים אנשי מקצוע להקמת חדר קירור?

מכיוון שכיום ניתן למצוא לא מעט חברות העוסקות בתחום הקמת חדרי קירור, חשוב מאוד לבחור את החברה הטובה והמקצועית ביותר בתחום. הקפידו לבדוק מהו הניסיון שיש לחברה בתחום חדרי קירור וכן, האם יש לה מוניטין והמלצות. כמו כן, הקפידו לבדוק האם החברה כבר הקימה חדרי קירור מסוג החדר שאתם מעוניינים בו.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן