בני גנור לן ברחובות ת"א ומבקש סיוע – שכניו בצפת מופתעים

ידיעה של גולש בדף הפייסבוק של הצינור על מצוקתו של קשיש מצפת הביא לשיתופים של כ- 9000 פוסטים ולאלפי תגובות. 

12360114_10153928590029662_1635777937284406049_n

גל בן דרור פרסם בדף הפייסבוק שלו ובדף הצינור של ערוץ 10 על בני גנור בן 80 המתגורר ברחובות תל אביב. לטענת הקשיש, הוא התגורר עד לפני מספר חודשים בצפת. דירתו עלתה באש והוא נותר ללא מגורים. הוא קבל התקף לב, התאשפז כחודש בבית חולים ומאז הוא ללא מגורים ברחובות תל אביב לטענתו עד שיקל את כספי הפיצויים מחברת הביטוח על השריפה בצפת.  גולשים רבים בפייסבוק שסיפורו של גנור נגע ללבם, הציעו את עזרתם, בכסף, מזון ומגורים. מעיריית צפת נמסר כי לרשויות בצפת סיפורו של גנור מוכר והוא מטופל. שכניו של גנור בשכונת נוף כנרת בצפת הופתעו. " היינו בטוחים מדובר באיש עם ילדים ומבוסס שיש לו נכסים רבים". שכן אחר סיפר כי הוא ידע שלגנור יש סכסוך עם ילדיו. 

עד שיימצא פתרון עם האיש, בתל אביב מסייעים לו הרשויות ואנשים טובים. 

מתוך דף הפייסבוק של גל בן דרור: זה בני גנור, בן 80.
מצאתי אותו יושב ברחוב אבן גבירול פינת ארלוזרוב, עם 2 מזוודות מלאות ושמיכה על הכתף.
הוא נראה אבוד ולכן שאלתי לשלומו.אז… שלומו לא טוב. בני גר עד לפני 3 חודשים בצפת, הבית שלו נשרף והוא עבר להתגורר ברחוב. אם בזה לא תמו הצרות של בני, המתח והדאגות גרמו לו להתקף לב והוא אושפז במשך כמעט חודש בבית חולים. מבית החולים בני השתחרר- ישירות לרחוב…בני עתיד לקבל פיצויים על הבית שנשרף, רק שהדברים מתעכבים ולבני אין קורת גג.
בני מקבל קצבת זקנה בסך 2400 שח שבקושי מספיקה לו למזון ובטח שלא לשכר דירה, בינתיים בני נעזר באנשים טובים באמצע הדרך שמספקים לו לעיתים מקלחת לעיתים קצת מזון.
שאלתי אותו מדוע שלא ילך לישון במעון לחוסים, אז בני אמר שעיריית תל אביב שלחה אותו לישון ב"גגון" – שזה מעון שמורכב לרוב מנרקומנים, והוא כבר מעדיף לישון ברחוב- שם הוא מרגיש בטוח יותר.
לבני יש ילדים שלא בקשר איתו, הוא לבד והוא זקוק לעזרה.
כל מי שיכול לעזור לבני לחיות בכבוד מוזמן להגיב כאן בפוסט.שתפו בבקשה על מנת שגם אחרים יוכלו לסייע. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן