fbpx

משלוח מנות לגבול הצפון – בני הנוער של תנועת אחריי שימחו את החיילים

אתמול (יום שלישי) הגיעו בני נוער מובילים מתנועת 'אחריי!' הפעילים באזור הצפון לפגישה עם לוחמי איסוף קרבי מגדוד "שחף" (869), הגדוד האחראי על איסוף מודיעין מהשטח בגבול לבנון.

משלוח מנות

בני הנוער הפעילים בתנועת "אחריי!"  עושים זאת על מנת להשתלב בתפקידים תורמים ומשמעותיים בצה"ל לאחר מכן, ובמסגרת זו התקיים פרוייקט בו התנועה הפיצה משלוחי מנות לחיילים בכלל הצבא. ואכן, בני הנוער הגיעו לבסיס זרעית (בתמונה), שנמצא על גבול לבנון, חגגו עם החיילים ושימחו אותם לקראת חג הפורים הקרב ובא, וכמובן העניקו להם משלוחי מנות .

ענבר הרוש גיטי, מנכ"ל תנועת "אחרי!", אמר על היוזמה המבורכת: "מבצע 'מתוקים לחיילים' הוא פרויקט שמובילים חניכי "אחריי!" בעצמם ומיוזמתם בכל הארץ. המבצע מעודד את בני הנוער למעורבות חברתית ותרומה לקהילה, בדרכם להיות אזרחים מובילים ותורמים בחברה הישראלית, ואנו גאים במסירות ובתרומה שלהם לטובת חיילי צה"ל".

"המפגש עם הנוער של 'אחריי' היה מאוד מרגש ומהנה" אמר דימה קרמיאנסקי, לוחם בגדוד שחף שיבלה את חג פורים בגזרת גבול לבנון. "מדובר בלוחמים של דור העתיד, שמתחילים להתכונן לתפקידם הצבאי כבר מעכשיו במסירות ונחישות מרשימה, ואנחנו נשמח אם חלקם יגיעו גם לגדוד שלנו – שהפעילות בו מאתגרת ומעניינת מאוד".

אומנם כולנו מתחפשים ומשנים את מראנו בחג פורים, אבל עבור לוחמי האיסוף הקרבי מדובר בשגרה. הם עוסקים באופן יומיומי בהסוואה בשטח, על מנת שיוכלו לתצפת ולאסוף מידע מבלי שיבחין בהם האויב. " ההסוואה מאוד חשובה על מנת שנוכל לבצע את התפקיד שלנו בהצלחה ובביטחון. צבעי פנים ושינוי החזות הוא משהו שרוב התושבים עושים רק בחג פורים, אבל אצלנו קורה כל השנה" מסביר דימה . " גם במהלך החג אנחנו כאן בגזרה, אוספים מידע חיוני מהשטח ויוצאים לפעילויות שישמרו על הביטחון והשקט ביישובי הצפון כדי שהתושבים יוכלו להתחפש ולהנות מהחג. אנחנו עושים את העבודה שלנו בסיפוק גדול ויודעים שבזכותה תושבי הצפון יכולים לישון בשקט ולחגוג את החג – ואפשר בהחלט לומר שבזכות משלוחי המנות שקיבלנו, החג שלנו יהיה יותר שמח ומתוק" הוא הוסיף בחיוך.

אודות אחריי

"אחריי!" הנה עמותה חינוכית חברתית הפועלת במטרה להצמיח מנהיגות צעירה ולעודד מעורבות חברתית בקרב בני נוער וצעירים הנמצאים בצומת הדרכים האחרון בו ניתן להשפיע על עתידם באמצעות חינוך.
באמצעות תכניות חינוכיות המחברות לאבני דרך בחברה הישראלית נוטעת העמותה בחניכיה תחושת הצלחה ומסוגלות ומעודדת אותם להשתלב כאזרחים תורמים בחברה הישראלית.

דילוג לתוכן