בצלאל סמוטריץ': "החלטת וועדת השחרורים לקצר את עונשו של שיינברג מבישה" – זעם בצפת מההחלטה

ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר החליטה על שחרור מוקדם מהכלא של עזרא שיינברג, לאחר ריצוי שני שליש מעונשו.שיינברג שהיה ראש ישיבת האר"י בצפת הורשע בעבירות מין בשמונה נשים ונשפט לשבע וחצי שנות מאסר.

צילום מסך.

ההחלטה שניתנה היום (שלישי) הגיעה לאחר שבחודש יוני האחרון התקיים באופן חריג דיון בבקשתו של שיינברג בכלא, להשתחרר בגין "התנהגות טובה" בכלא. בית המשפט דן בבקשתו לאור בקשת הפרקליטות והנשים שבהן פגע כי המדינה תבחן מחדש את מסוכנותו ולא תמהר לשחרר אותו מנהלתית בסיום ריצוי שני שליש מעונשו. ביצוע השחרור מעוכב בשבעה ימים לבקשת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. – אם ישוחרר שיינברג הוא יתגורר עם בני משפחתו בבית שרכשו בקצרין.

"החלטת וועדת השחרורים לקצר את עונשו של עזרא שיינברג היא מבישה ומהווה תקיעת סכין בגבן של הנפגעות. קיצור שליש אינה זכות מוקנית, מה גם ששיינברג לא לקח אחריות על מעשי", התבטא בטוויטר בנושא, ח"כ בצלאל סמוטריץ'. עוד הוסיף: "העונש היה קל מידי מלכתחילה והשחרור המוקדם הוא הוספת חטא על פשע. אני קורא לפרקליטות לערער על ההחלטה". רב העיר צפת הרב שמואל אליהו תקף את ההחלטה ואמר לרשת ב': "קיצור העונש הוא עוול. הבנאדם לא ביקש סליחה מאף אחת הנשים עד היום הזה. הוא ניצל את הסמכות התורנית שלו כלפי הנשים, והיתה לו הילה של אדם רואה נסתרות. הנשים ביטלו את אישיותן מולו. מאז לצערנו התגלו עוד כמה שמנצלים את כתר התורה כדי לבצע מעשים רעים".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן