fbpx

בראש פינה חוגגים את העלייה לליגה א' אך שוקלים לוותר עליה – שי קדוש: "טעות גדולה לוותר"

בשעה שבצפת השכנה מאוכזבים מהחלטת איגוד הכדורסל לעלות את הפועל עכו לליגה ללאומית באמצעות משאל טלפוני מה שמותיר את הקבוצה לעונה נוספת בליגה הארצית, בראש פינה מרוצים מעלייתה לליגה א' לאחר 15 שנה בליגה ב', אך גם שוקלים לוותר עליה.

הנהלת איגוד הכדורסל החליטה לסיים את העונה בכל הליגות החובבניות בשל משבר הקורונה שקטע את רצף משחקי הליגה. על פי ההחלטה לא יהיו השנה יורדות באף ליגה והעולות יהיו הקבוצות שסיימו במקום הראשון בעת הפסקת הליגות עם פרוץ המשבר. הפועל ראש פינה שהייתה במאבק ראש בראש עם מכבי כרמיאל על העלייה, סיימה במקום הראשון בתום 2 סיבובים, מה שהבטיח לה את העלייה לליגה א'.

בראש פינה ברכו על החלטת האיגוד לבטל את העונה. "הליגה איבדה את המומנטום והערך הספורטיבי מאחר וחודשיים שלמים שחקנים לא התאמנו. היינו שמחים לסיים את העונה כמו שצריך על הפרקט, אך בהתאם למגבלות והמצב שנוצר, עדיף לפתוח דף חלק בעונה הבאה", אמר לכתבינו, גל קאלו רכז הקבוצה שהוסיף:" אנחנו שמחים שהייתה לנו עונה מוצלחת וסיימנו אותה במקום הראשון. כרמיאל נתנו פייט רציני וראויים להערכה. עוד לא קיימנו החלטה סופית לגבי עלייה לליגה א', אך כל הסימנים מראים כי נוותר על העלייה ואף על הרישום לליגת איגוד בעונה הבאה. במידה וכרמיאל יקבלו את הזכות לעלות במקומנו, נברך אותם מכל הלב.כעת אנחנו מחכים לאישור לחזור להתאמן באולם שלנו ולהוריד את החלודה שהצטברה במשך חודשיים וחצי.כל הכבוד למאמן ולשחקנים על ההישג ונקווה להיפגש בקרוב על הפרקט וכמובן לחגוג יחד את הזכייה".

שי קדוש, משחקניה הבולטים של הקבוצה, זועם על עצם קיום הרעיון לבטל על העלייה לליגה א': העלייה לליגה גבוהה יותר הייתה מוצדקת והושגה תודות ליכולת מצויינת של כל סגל השחקנים ולפי כך זה מגיע לנו. זו טעות על וויתור העלייה ומקווה שלא תתממש". מאמן הקבוצה, אופיר בלחנס, סבור אף הוא כי יש לאפשר לקבוצה להעפיל ליגה. "אנו רוצים לממש את העלייה ומקווים שנקבל את התמיכה לכך".

השאר תגובה

דילוג לתוכן