בשורה לבני הנוער בגליל ובגולן : בסיוע תנובה נחנך בקרית שמונה מרכז יזמות של יוניסטרים – תעניק כישורי תעסוקה מתקדמים

עמותת יוניסטרים, המקדמת יזמות עסקית וחברתית בקרב בני נוער מהפריפריה ומעניקה להם כישורי תעסוקה מתקדמים, בשיתוף עם קבוצת 'תנובה' , עיריית קריית שמונה הפדרציה היהודית של ונקובר, השיקו רשמית את מרכז היזמות לבני נוער תושבי קרית שמונה והגליל המזרחי בו תפעל תכנית יזמות רחבה בת 3 שנים. המרכז החדש שנחנך הוא מרכז היזמות היחיד של יוניסטרים שמשלב בין חניכים מהמגזר היהודי וחניכים מהמגזר הדרוזי, באמצעות שלוחה של יוניסטרים שתפעל במג'דל שאמס.

בתכנית, אשר תפעל במרכז היזמות החדש, ישתתפו השנה כ-35 בני ובנות נוער בגילאי 15-17 מקריית שמונה ויישובי אשכול הגליל המזרחי, עירוניים וכפריים, יהודים ודרוזים. יחד בתכנית רחבה בת 3 שנים, יקימו וינהלו בני הנוער חברת סטארט-אפ על כל שלביה – החל מהקמת חברה, סיעור מוחות וגיבוש הרעיון, דרך סקרי שוק, חלוקת התפקידים, כתיבת תכנית עסקית, שיווק ומכירות. את בני הנוער ילוו בהתנדבות בעלי תפקידים שונים מעולם העסקים, היזמות וההייטק אשר יציידו את החניכים בידע העסקי והטכנולוגי העשיר שלהם ויהוו עבורם מנטורים אישיים. מטרת התכנית היא להכשיר את בני הנוער למנהיגות, חדשנות ויזמות בתחום ההייטק תוך מתן הכלים הנדרשים על מנת לייצר את דור העתיד של היזמים.

לפני מספר ימים נערך אירוע חגיגי להשקת מרכז היזמות החדש ותכנית היזמות המורחבת במתנ"ס ארתור פוקס בקרית שמונה, בו השתתפו וגזרו את הסרט אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה, רוני צארום יו"ר ומייסד יוניסטרים, נציג הפדרציה היהודית של ונקובר עירן שמואלי, אביחי שטרן ראש עיריית קרית שמונה, בני בן מובחר ראש מועצה אזורית מבואות חרמון ויו"ר אשכול גליל מזרחי, גיורא זלץ ראש מועצה אזורית גליל עליון, אלי כהן מנכ"ל מכללת תל חי, ראש המועצה האזורית מג'דל שאמס דולאן אבו סאלח, ראש המועצה האזורית בוקאתה עבאס אבו עואד, דמיטרי אפרצב ראש המועצה המקומית קצרין, שמעון סוויסה ראש מועצת חצור הגלילית, ראש המועצה המקומית מטולה דוד אזולאי, ראש מועצה מקומית מרום גולן עמית סופר, מנכ"לית אשכול גליל מזרחי נורית צור רבינו, יפעת בכור מנכ"לית יוניסטרים, בני הנוער שייקחו חלק בתכנית , הוריהם ושותפים נוספים מהאזור. במהלך הערב, נערכה הרצאה מרתקת של שי כהן, מנהל אגף החדשנות בתנובה ונגה סלע שלו, סמנכ"ל פיתוח עסקי חממת הפודטק Fresh Start בנושא Food for thought  – יזמות בצפון ועתיד המזון.

אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה : "תנובה לקחה על עצמה להיות גורם פיתוח משמעותי באזור קריית שמונה והגליל המזרחי ולייצר אימפקט כלכלי חברתי, אמיתי ומשמעותי. אנו רואים במרכז היזמות החדש אבן דרך משמעותית וחשובה בהוצאת החזון והפיכתו למציאות. בשנה שעברה החלנו בתוכנית חד שנתית עבור כיתה ט' וכעת אנו מרחיבים את הפעילות לתוכנית תלת שנתית וללוות את החניכים בכל תהליכי המיזם. אנו גאים לקחת חלק בתוכנית הפועלת לכך שלכל ילד תהיה גישה לחינוך מצוין והזדמנות שווה",

רוני צארום, יו"ר ומייסד יוניסטרים: "המרכז החדש יאפשר לעשרות בני נוער מדי שנה לקבל כלים וכישורי חיים מעולמות היזמות והעסקים, שיעניקו להם נקודת פתיחה מדהימה בדרך אל הצלחתם בעתיד. אין לי ספק כי בני הנוער מקרית שמונה והגליל המזרחי שיגיעו למרכז החדש, יזכו לביטחון עצמי ומוטיבציה להעז לחלום בגדול ולממש את כל שאיפותיהם. אנו מודים לקבוצת תנובה ולפדרציה היהודית של ונקובר על השותפות, ובטוחים כי מדובר בבשורה של ממש עבור בני הנוער ותעשיית ההייטק באזור הצפון".

אביחי שטרן, ראש עיריית קרית שמונה: "אני נרגש להשיק את מרכז היזמות לבני הנוער בקריית שמונה והגליל המזרחי, המהווה חלק מרכזי בהפיכתה של קריית שמונה לבירת הפודטק של ישראל, תוך הענקת כלים שיאפשרו לבני הנוער שלנו לייצר מובילות עסקית וחברתית. העיר קריית שמונה חרתה על דגלה את ערך החינוך כערך עליון ואנו נמשיך לפעול על מנת להביא פתרונות נוספים שיאפשרו לנוער שלנו להוביל את תחום הפודטק בעתיד".

אודות עמותת יוניסטרים

עמותת יוניסטרים מכשירה מדי שנה אלפי בני נוער מהפריפריה מכל המגזרים, ומעניקה להם הזדמנות אמיתית ושווה להצליח בחיים, לפתח קריירה משמעותית ולהשתלב בעתיד בעולם העסקים. יחד עם קהילה עסקית עצומה המונה כ- 4,700 אנשי עסקים בכירים, חניכי יוניסטרים מקימים חברות סטארט אפ עוד בהיותם בתיכון, והופכים רעיון למיזם פורץ דרך במטרה לחולל שינוי בעולם. החניכים מקבלים כלים ומיומנויות מעולם התעסוקה החדש, שמאפשרים להם למנף את היכולות שלהם, להעלות את ביטחונם העצמי ולהגשים את השאיפות המקצועיות שלהם.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן