fbpx

גרוטאה,אבל עיריית צפת לפניך – 90 רכבים פונו

שמונה חודשים לאחר המבצע הקודם של עיריית צפת ומשטרת ישראל באמצעות יחידת השיטור העירוני בצפתבו פונו 39 רכבים, נערך מבצע נוסף הפעם גדול יותר, במהלכו פונו 90 רכבים.

במהלך השבועות האחרונים בהוראת ראש העיר הוחלט לבצע ניקיון נרחב במרחב הציבורי. לצד פעילות עובדי הרובעים ומבצעי הניקיון המתוכננים של הרשות, הוחלט גם על פעילות למיגור תופעת הגרוטאות במרחב הציבורי דבר המהווה מפגע בטיחותי חמור.

על פי נתוני השיטור העירוני במהלך השבועיים האחרונים פונו 25 רכבים כאשר במבט על החודשיים האחרונים מדובר על 90 רכבים בסך הכל. בעיריית צפת מציינים כי הפעילות מתחילה בהתראה המודבקת על חלון הרכב ובמידה והמפגע לא מטופל נכנס הליך של דוחות. כאמור ברוב המקרים התושבים מבינים כי נדרש סדר במרחב הציבורי וכי מדובר במפגע חזותי ובטיחותי ומשתפים פעולה.

כמו כן, על פי נתוני השיטור העירוני מאז ינואר השנה טופלו 1669 קריאות שנפתחו במוקד העירוני, לצד מספר דומה של קריאות שנפתחו במוקד 100. נכון לסכירת חודש מאי 1668 קריאות טופלו באופן מלא ואילו הקריאה היחידה שנותרה פתיחה נמצאת בתהליך של טיפול מתקדם.בעיריית צפת מציינים כי השיפור בשירות לתושב בא ליידי ביטוי בכלל הרבדים- מענה טלפוני מהיר ומקצועי, טיפול של צוותי השטח (תחזוקה, רובעים, שיטור וכו) וסגירת הקריאות עם טיפול מהיר ומקצועי, "זו מהפיכת השירות לתושב עליה דיבר ראש העיר" ציינו.

השאר תגובה

דילוג לתוכן