fbpx

דואגים לבעלי החיים: בצפת מאכילים חתולים – באשכול גליל מזרחי מאמצים כלבים

בעקבות ההנחיות המגבילות את התושבים לצאת מביתם, החליטו גם בעיריית צפת וגם בשירות הווטרינרי האזורי של אשכול גליל מזרחי, על מספר פעולות לסייע לבעלי החיים בימים אלה כשהמדינה נלחמת בנגיף הקורונה.

חלוקת מזון לחתולים בצפת.

באשכול גליל מזרחי מאפשרים אימוצים של כלבים באמצעות שירות עד הבית. ד"ר רועי דוידסון, מנהל השירות הווטרינרי: "אנחנו מחברים בין הצורך של אנשים בסגר לאמץ חיית מחמד אל מול העומס שקיים בכלביות עם כלבים נטושים שמחפשים בית חם. מבחינתנו זו שליחות ונעשה כל מאמץ לסייע למשפחות שמעוניינות לאמץ כלב גם בתקופה זו, בה לא יוצאים מהבית". למעוניינים, מוזמנים לפנות ליפעת, רכזת פרויקט האימוצים בשירות הווטרינרי האזורי בטלפון 0522494554 ‏‪ יפעת תשלח לכם תמונות וסרטונים של‏ הכלבים על פי בקשותיכם, תקיים איתכם שיחת וידאו בה תפגשו את הכלב, ובמידה ויתרחש הניצוץ ותתאהבו – נביא לכם את הכלב עד הבית. זכרו: כלב זו אהבה לכל החיים. פנו אלינו רק אם אתם מחוייבים מכל הלב לטפל בו כמו בבן משפחה! לא ימסרו כלבים לתקופה זמנית.פרויקט יחודי זה של האשכול יתחיל במרחב הגליל המזרחי ובהמשך יותאם למעוניינים שגרים מגוש דן צפונה גם בימי קורונה מאמצים כלבים.

בצפת החל לפעול היום (ראשון) מיזם מיוחד של העירייה – חלוקת מזון לכלבים וחתולים!. לאור הסגר וצמצום הפעילות במרחב הציבורי נוצרה סיטואציה שלבעלי החיים המשוטטים לא נותרו מקורות מזון. בעיריית צפת פרסו מספר פינות האכלה ברחבי העיר צפת והבוקר הושלם רכש של 400 ק״ג של מזון לחתולים וכלבים בשלב א ובהמשך במידה הצורך יתבצע רכש נוסף.

המזון לבעלי החיים חולק בשישה מוקדים שונים ברחבי העיר צפת כאשר כבר בשעת החלוקה בעלי חיים רבים הגיעו לפינות האכלה. ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ״לצד הדאגה לתושבי העיר, לקשישים וכל מי שזקוק לכך אנו רואים חשיבות רבה גם במניעת צער בעלי חיים ולדאוג לבעלי החיים שלאור הישארות הציבור בבתים וצמצום פעילות המסעדות נותרו ללא מזון, ביצענו חלוקה של מאות ק״ג מזון בשישה מוקדים שונים, דבר שיאפשר גם לבעלי החיים ביטחון תזונתי״.

השאר תגובה

דילוג לתוכן