האם התסריט הרע של אוחנה יתגשם? "גזבר העירייה ורה"ע לא רוצים ספורט בצפת" – סכנת סגירה לכדורסל

ימים קריטים לספורט הייצוגי בצפת. קבוצת הכדורסל של מ.ס. דניאל עשויה שלא לפתוח את העונה בליגה הלאומית. עיריית צפת טרם העבירה את בטחונותיה הכספיים לאיגוד הכדורסל והבקרה התקציבית והיא אמורה לעשות זאת עד יום חמישי הקרוב.

צילום: ארכיון – מלך גרסטל.

חבר מועצת העיר שלום אלבז, שהיה בעיצומה של תוכנית הבראת הקבוצה, על סמך הבטחותיו של רה"ע יוסי קקון, התפטר בשבוע שעבר מחברותו בקואליציה לאחר שהבין שקקון לא מתכוון לעמוד בהבטחות.

לפי אלבז, קקון הטיל את האשמה על גרעונות העירייה. אלבז שראה את עצמו כשופר של הציבור החילוני- מסורתי בצפת התרשם (אומנם מאוחר מדי) שהספורט, התרבות והתיירות הם לא בסדר העדיפויות של העירייה והעומד בראשה על אף הבטחותיו הברורות להיות ראש העיר "של כולם" ערב הבחירות. מאז הודעת ההתפטרות המפתיעה של אלבז – בקבוצה יש חוסר וודאות ולמרות זאת נערכים בה לפתיחת הליגה, עד שיוחלט אחרת.

יצויין כי התקציב שבנה אלבז הוא מהנמוכים בליגה ובכל זאת, מאמינים בקבוצה שנבנתה עם סגל צעיר ואיכותי, הכולל אף מספר רב של שחקנים מקומיים, כי הקבוצה תייצג נאמנה את העיר. במידה והעירייה והקבוצה לא יגיעו להסדר – צפת תצטרך גם לוותר על מענק של מיליון ש"ח של משרד הספורט. העמותה והעירייה ייצטרכו לעמוד בהסכמים ולשלם את החובות והכספים בכל מקרה.

בצפת חוששים שהתחזית הקודרת של ראש העיר הקודם שוקי אוחנה תתגשם. לפני מספר חודשים סיפר אוחנה לכתבינו, מאיר ינקו, כי "הספורט וקבוצת הכדורסל לא מעניינים את קקון". עוד הוסיף אוחנה בזמנו כי "גזבר העירייה משה מדר לא יעביר כספים לקבוצה, מה שעשוי להתאים לראש העיר להעביר משאבים ותקציבים לזרמים אחרים. "השניים לא רוצים בספורט", אמר אוחנה באופן חד משמעי.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן