fbpx

האם קקון יעשה לזה סוף? ראשי העיר הקודמים בצפת כשלו – החניה הלא חוקית יוצרת פקקים ועומסי תנועה

לנהגים בצפת נמאס משיבושי תנועה יומיומיים ברחובות המרכזיים של העיר ברחובות העליה ב' וירושלים. רובם של הפקקים נגרמים מחנייה לא חוקית של נהגים בפס אדום בסיבוב ומאי אכיפה של עיריית צפת והמשטרה.

צילום: מאיר ינקו.

בהעדר אכיפה צבע פס האדום לבן לא עושה רושם על הנהגים המחנים את רכבם והולכים לעיסוקיהם ללא התחשבות ביתר הנהגים. עקב כך פקקי תנועה גדולים מתמשכים עד כיכר הסאריה עם זליגה לרחוב הפלמ"ח. אוטובוסים מתקשים להשלים את הסיבוב מרחוב העליה לכיוון התחנה המרכזית מחשש לפגיעה ברכב החונה.

הבעיה מוכרת בעיריית צפת ובמשטרה, אך מלבד הגעה למקום של פקח עירוני שבמקרים רבים מתקשה לאתר את הנהג מה שלא מסייע לפתרון בעייתי של עומסי התנועה לקול מחאתם של הנהגים, לא נעשה הרבה לפתרון הבעייה בצומת הסואנת ביותר בעיר. ראשי העיר הקודמים לא הצליחו לפתור את הבעייתיות שבצומת למרות שהיה ניסיון לפתרון אלטרנטיבי בהצבת עמודים בפינה הבעייתית, פתרון שהחזיק מעמד ימים ספורים. ביום רביעי האחרון זה הגיע לשיא עם פקקים ארוכים של כ-40 דקות . נהג המשאית שגרם לפקק אפילו לא התרגש שקיבל דו"ח מהפקח העירוני. תושבי צפת מקווים שיימצא פתרון מהיר לכך אצל יוסי קקון ראש העיר החדש עוד לפני 100 ימי החסד.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן