הולכים על כל הקופה: צפת צירפה רכש בומבסטי הכולל את דלה ימפולסקי – האם זה מספיק לעליה לליגה א'?

ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה, לא מוותר, הוא רוצה לראות בתום הפליאוף העליון את עירוני צפת מעפילה לליגה א'. צפת שתחל ביום שישי הקרוב את משחקי המבחן בבית מול צעירי טמרה, צירפה לשורותיה רגע לפני סגירת מועד העברות שלושה שחקני רכש שאמורים לתת פייט ולעשות שובר שיוויון, מול יריבותיה למאבק העליה. זה לא יהיה קל כי גם עירוני כרמיאל, בני שפרעם ואחווה מנדא היריבות העיקריות יתחזקו.

דלה ימפולסקי הוא השם הבולט של השלישיה שהצטרפה, במטרה לסייע לצפת להעפיל ליגה. ימפולסקי בן ה-33 המשחק בעמדת הקשר, בראשית דרכו המקצועית שיחק במכבי נתניה שם כבש 14 שערים. ב-2011 המצטרף למכבי חיפה. בעונו הראשונה כבש 7 שערים (כולל בגביע). ב-2013 חצה את הכביש ליריבה העירונית הפועל חיפה. לאחר מכן שיחק בהפועל רעננה בליגת העל. הפועל בני לוד מהלאומית. בשנים האחרונות מ -2016 הוא הרבה לשחק במועדונים בליגה א'. הוא מגיע לבירת הגליל מקבוצת הפועל אשקלון. משחקו האחרון בליגה היה לפני כשבועיים בהפסד קבוצתו לבני אילת. ימפולסקי (יליד ניגריה) אמור להשתתף כבר במשחק הקרוב בצפת מול טמרה.

אילן רנקביץ (31) קשר התקפי עם רקורד עשיר בליגה הלאומית. רזנקביץ מבית היוצר של בית"ר טובורק, שיחק בהפועל חיפה בליגת העל, עירוני טבריה, עירוני אשקלון, מכבי שעריים, הפועל ירושלים. לצפת הוא מגיע מקבוצת מ.ס. טירת הכרמל מצמרת ליגה ב' צפון ב'. מוחמד שדידה (חלוץ) בן 21 שיחק העונה מספר משחקים בודדים כחלוץ. התחיל בבני פרדיס בליגה א' וסיים במכבי יפיע בליגה ב' שהסתבכה כלכלית. קודם לכן שיחק בשנים האחרונות בליגה הפלסטינאית ושנתיים בספרד. כל שלושת שחקני הרכש החדשים נטלו חלק באימון הבכורה באמצע השבוע.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן