fbpx

הזדמנות נוספת:במכבי תל אביב השתכנעו לחזור לשתף פעולה עם צפת – שיתוף הפעולה הקודם לא צלח

לפני כשנה התבשרו תושבי צפת על שיתוף פעולה ראשוני של העיר עם מועדון הכדורסל של מכבי תל אביב. המתנ"ס שקודם לכן העירייה (בתקופת אוחנה) כפתה עליה לקחת לניהולה את כל ענפי הנוער בכדורגל ובסל לקחה את המשימה לידיה.

סיכוי נוסף: אלבז, חדד, גולד ובן זקן. צילום: באדיבות שלום אלבז.

"אנחנו מלווים את צמיחת בית הספר של הכדורסל בצפת", הסבירה אז לעיתון "חדש בגליל" על שיתוף הפעולה המפתיע שירי גולד, מנהלת התפעול של בתי הספר במכבי תל אביב ומנהלת מחלקת הנערות. עוד הוסיפה: "השחקנים הצעירים מלווים על ידינו ברמה המקצועית – צוות האימון של צפת מוזמן אלינו לכל השתלמות בפתיחת ובמהלך השנה".

שירי גולד: אנחנו מלווים את צמיחת בית הספר של הכדורסל בצפת. צילום באדיבות שירי גולד.

אירועי השביעי לאוקטובר והמלחמה בחזית הצפונית כולל התנהלות מצד אנשי צפת גרמה לצדדים להתרחק בעיקר של אנשי מכבי תל אביב שהגיעו עם כוונות טובות ורציניות. למרות הכעס של אנשי מכבי תל אביב על ההתנהלות הצפתית, הסכימו במועדון הגדול בארץ לתת שוב הזדמנות לשיתוף פעולה עם צפת. אנשי מכבי תל אלון בן זקן מנכ"ל מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושירי גולד מנהלת בית הספר לכדורסל במכבי תל אביב. נפגשו עם מחזיק תיק הספורט בצפת חבר מועצת העיר שלום אלבז ושלום (פופי) חדד המנהל המקצועי של ענף הכדורסל בעיר והבינו מייד שיש פרטנר חיובי בצפת.

על פי הסיכום, בדומה לסיכום הקודם מקיץ 2023 אלא שהפעם זה כולל את מחלקת הנוער של מכבי – ילדי צפת יתחילו לקבל מעטפת אמיתית בנוסף, כחלק משיתוף הפעולה, כבר בימים אלו מעבירים הצוותים המקצועיים של מכבי תוכניות אימון בהתאמה לגילאים השונים החל מבית ספר לכדורסל ועד לקבוצת הנוער, המאמנים שלנו ישתתפו בהשתלמויות מקצועיות, ילמדו ויוכשרו על ידי הטובים ביותר לרבות מאמן האלופה- עודד קטש!.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן