היום אין לימודים – שביתה ברשויות המקומיות מלבד החינוך המיוחד

מוסדות החינוך לא יפעלו היום (חמישי) ברוב הרשויות בארץ, מלבד החינוך המיוחד שמוחרג ממנה. גם מעונות היום (גילי 3-0) אינם קשורים לשביתה ויפעלו כרגיל. לצד השבתת מוסדות החינוך – גנים, בתי ספר יסודיים, חטיבות ותיכונים – גם משרדי העיריות והמועצות שהצטרפו לשביתה יהיו סגורים, ולא תהיה בהן קבלת קהל, לא יופעלו שירותי ניקיון ויוקפאו כל האישורים שהעיריות מספקות.

צילום: ארכיון חדש בגליל.

השביתה היא יוזמה של השלטון המקומי במחאה על שלל סוגיות הנוגעות לתקציב וכוונה לדבריו לפגוע בסמכויות הרשויות ובתקציביהן. תחילה דווח כי השביתה תשפיע רק על גנים עירוניים ובתי ספר על-יסודיים, אבל רגע לפני השביתה, הודיע משרד החינוך כי ברשויות שיצטרפו למחאה לא יתקיימו לימודים גם בבתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים. כאמור מוסדות החינוך המיוחד מוחרגים מהשביתה, והפעילות בהם תימשך כסדרה.

ישנם בתי ספר פרטניים שהחליטו לעבור ללימודים בזום בעקבות השביתה. באחרים, התלמידים לא ילמדו כלל. עם זאת, בכמה יישובים ספורים – בהם כרמיאל, ערד, בית שמש, פתח תקווה, קריית אתא, קריית ביאליק וקריית שמונה – יתקיימו היום לימודים בבתי ספר היסודיים, חלקם במתכונת מצומצמת. בפתח תקווה גם הגנים יפתחו, אבל העייריה עצמה תשבות. רמת גן, טירת כרמל ומבשרת ציון הצטרפו גם הן לשביתה, אולם בהן יתקיימו לימודים בבתי ספר היסודיים עד השעה 11:45. הודעות פרטניות, יצוין, נשלחו להורים לגבי הלימודים.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן