היזם הצפתי רונן גנון מגשים חלום לישראלים בקפריסין בפרוייקט "לימסול הייטס"

פרוייקט לימסול הייטס בקפריסין

שכונת היוקרה הישראלית שנבנית ומציעה הזדמנות יוצאת דופן

חולמים על דירה בחו״ל אך קרוב לישראל? דירת נופש שתשלב בין חופש ל Airbnb ללא מאמץ? נדל"ן להשקעה? הפרויקט המודולארי שמשלב בין כולם: 'קבוצת גנון' משיקה פרויקט אקסקלוסיבי, עם הקמת שכונה יהודית-ישראלית בלימסול שבקפריסין, סמוך למרכז העיר מול נוף קסום לים התיכון ובמחיר פריסייל מיוחד. הכירו את "לימסול הייטס- "10 בניינים, בשטח של 7 דונם שנרכשו ב 8 מיליון יורו, דירות מרוהטות החל מ1.3 מיליון ₪ ועד 6 מילון ₪ עם פוטנציאל תשואה של הכפלה תוך 3 שנים או הכנסה חודשית עם ערך תשואתי של 10%. היקף הפרויקט מבחינת מכירות- 180 מיליון ₪!

בלב 'אבייה פיילה'- שכונת יוקרה ושקטה בלימסול, קפריסין- אחת הערים המבוקשות בעולם לנדל"ן ותיירות, במיקום ייחודי בסמוך למרכז העיר מול נופים עוצרי נשימה ובסביבה המשלבת עושר תרבותי, ניחוחות בין לאומיים וטבע, מקימים 'קבוצת גנון' – https://ganon-group.com/, וקבוצת עוף ירושלים מישראל פרויקט מיוחד וקסום עם פוטנציאל תשואה משמעותי.

לימסול הינה העיר השניה בגודלה בקפריסין עם שטח כולל של 45 קמ"ר, היא ממוקמת בחלקו הדרומי של האי קפריסין ובה אוכלוסייה רב תרבותית עם 101,000 תושבים. פרויקט 'לימסול הייטס' מספק הזדמנות ייחודית לרכישת דירה מודרנית באזור שקט אך תוסס, בסמוך למרכז העיר לימסול, גישה נוחה לכביש המהיר, השקעה עם תשואה משמעותית ובעלות על נכס בפרויקט יוקרה ומהלך פיננסי אסטרטגי באזור המבוקש ביותר בקפריסין.

במהלך השנים האחרונות יותר ויותר ישראלים החליטו לבצע רילוקיישן לקפריסין בכלל ולימסול בפרט בה חיים אלפי יהודים ונהנים מאיכות חיים גבוהה במיוחד, במרחק 40 דקות טיסה בלבד מהארץ ועם למעלה מ 30 טיסות ביום- להנות מחו"ל עם זמינות מלאה לישראל. כעת ניצבת בפניכם הזדמנות יוצאת דופן לרכוש דירה בפרוייקט, להנות מחו"ל, להגשים חלום אך לשמור על חיי קהילה בסביבה יהודית/ישראלית מוכרת ובטוחה. הפרויקט מותאם למשפחות יהודיות/ישראליות שרוצות להיות חלק מקהילה בעלת ערכים וזהות משותפת, עם מרכזי פעילות ופנאי, חדר כושר, בריכה, מרכז קניות ובילויי. צוות האדריכלים שתכנן את הפרויקט הכולל 10 בנייני בוטיק כשבכל אחד 8 דירות בלבד עם בריכה וחדר כושר בכל בניין, שילב של סביבה שקטה, חיי קהילה עשירים ותוססים וחוויית מגורים מודרנית

לימסלול הייטס- הדמייה

לימסול הייטס מציעה בנייני בוטיק, מגוון דירות בגדלים שונים החל מדירות 2 חדרים ועד לפנטהאוז חלומי עם מרפסת, גינה פנורמית הצופה לים וכו' והכל תוך עיצוב אדריכלי, מפרט וסטנדרט גבוה במיוחד, בשני רמות ריהוט, אבזור, מיזוג ומוצרי חשמל. בנוסף, הרוכשים יהנו מליווי של מעצבת אישית לכל דירה. אגב, במרחק של דקות הליכה בודדות מהבניין נמצאים משרדי הממשלה, בנקים, מרכזי קניות, בינוי ותרבות ומרחק נסיעה קצר מהעיירה פאפוס. הפרויקט מלווה ע"י בנק קפריסאי המעניק משכנתאות בריביות נמוכות מאלו הנהוגות בישראל.

בשלב זה באופן חריג הייזמים לא מתכוונים לפתוח מכירה לציבור הרחב. תחילה, יתקיים מפגש עם יזמים ומשקיעים שהביעו עניין רב בפרויקט ורק בשלב שני תינתן האפשרות לציבור הרחב להצטרף לפרויקט המיוחד. חשוב לציין כי הפרויקט עבר את האישורים השונים ברשויות השונות ועד סוף 2024 עולים לקרקע עם היתר בנייה.

לימסלול הייטס- הדמייה

'קבוצת גנון' וקבוצת ׳עוף ירושלים׳ מורכבת מנבחרת אנושית הפועלת ליצירת פתרונות לסביבת מגורים, פיתוח כלכלי, מסחר וייצור מתוך מקצועיות, אחריות וחשיבה יצירתית וחדשנית. בראש הקבוצה עומד היזם רונן גנון שסיפר על הפרויקט: "פרויקט לימסול הייטס משלב בין ביית חלומי להשקעה משתלמת במיוחד. זו הזדמנות יוצאת דופן לישראלים להשקיע ו/או לרכוש דירת נופש בקפריסין כאשר המשקיעים יוכלו להנות גם מניהול נכס מקצועי על ידי צוות מיוחד שהוקם לשם כך. שווה לעקוב https://ganon-group.com/.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובהלבטל

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Exit mobile version
דילוג לתוכן