היתרון שבהצבת שלטים למשרד

כשמעצבים את חלל המשרדים החדש, לפעמים אפשר לשכוח את השילוט. אנחנו כאן להזכיר לכם שבנוסף לדברים המובנים מאליהם כמו ריהוט, ציוד ופריסה – השילוט הוא מאפיין חשוב מאוד בקביעת אופייה של סביבת העבודה.

החל משילוט ממותג המתנוסס על המבנה החיצוני, ועד לשילוט הפנימי – שלטים במשרד יכולים לשמש לחיזוק התדמית, האתוס והערכים של החברה, הן בעיני העובדים והן בעיני המבקרים.

הנה כמה מהיתרונות הבולטים של שלטים למשרדים, ההשפעה שלהם על הצוות והחשיבות של עיצוב שלטים מותאם במדויק לצרכי העסק.

קודם כל – הרושם הראשוני

רושם ראשוני נוצר במהירות ונדבק במוח. קונים מקבלים את רוב ההחלטות שלהם תוך הסתמכות על רושם ראשוני שנוצר במהלך של שתי שניות ומתבסס על כל מיני זיכרונות, תמונות ורגשות המאוחסנים במוחם. 

הרושם שמקבלים המבקרים עם הגעתם למשרד שלכם, קובע את האופן שבו יתפסו את רמת העסק שלכם באופן כללי. למשל, בתעשיות מסוימות (כמו משרד עורכי דין), האמון והאמינות הם בעלי חשיבות עליונה, והערכה המתבצעת בשבריר של שניה יכולה לעשות את כל ההבדל כאשר לקוחות פוטנציאליים מחליטים אם המשרד באמת אמין או לא.

שילוט מרשים אמור לגרום לעסק שלכם להיראות קבוע ומבוסס במיקומו הנוכחי. שילוט איכותי, המתוקן בצורה מקצועית מעניק למבקר רושם שמדובר בעסק מסודר ואיכותי המוצג במיטבו.

חיזוק זהות המותג

בעולם המיתוג והשיווק, לצבעים, לטיפוגרפיה ולאלמנטים עיצוביים אחרים, יש תפקיד מרכזי בדרך שבה העסק שלכם נתפס בעיני הקהל. 

שילוט הוא דרך מצוינת להכניס את מאפייני המיתוג שלכם למוחם של אנשים, על בסיס יומיומי כחלק מהותי מהסביבה הפיזית שלהם. שילוט יכול לעזור להחדיר למוחם של אנשים את צבעי המותג שנבחרו בקפידה, לא רק למוחם של צוות העובדים, אלא גם של הלקוחות והמבקרים המזהים את המותג שלכם במהירות.

שלטי הכוונה פונקציונליים

בנוסף להשפעה הלא-מודעת הקשורה לתפיסת המיתוג שלכם, לשילוט יכולים להיות גם יישומים פרקטיים שיעזרו למבקרים להתמצא ולנווט בין חללי המשרדים שלכם.

עבור מישהו שמגיע לביקור במקום העבודה שלכם, הליכה לאיבוד במתחם משרדים מסובך ורב עסקים, לא מציעה לו היכרות מהנה עם העסק שלכם. שלטים שיעזרו לאנשים לאתר אתכם בקלות, יצליחו גם להעניק לעסק שלכם נוכחות רבה יותר.

אפילו לעובדים, במיוחד לחדשים שביניהם, שלטי הכוונה יכולים לעזור להתמצאות מהירה ויעילה, במיוחד במשרדים עם פריסות מסובכות. גם שילוט בטיחות הוא חיוני, כי הוא מזכיר לצוות לבצע את המשימות באופן המומלץ על ידי מדיניות החברה.

הוספת אופי למשרד שלכם

שלט לא חייב לכלול רק לוגו ענק, אתם יכולים לרשום כל דבר על גבי השלט. לדוגמה, סלוגן עסקי שלכם, מוטו כלשהו או רשימה של ערכי החברה. שלט יכול לשאת ציטוט או תמונה המעוררים השראהֿ גם כדי להשפיע על הצוות שלכם ולחזק את האתוס במקום העבודה שלכם, וגם כדי להעביר מסרים למבקרים שלכם.

בקיצור, האופי שמשדר המשרד שלכם יכול להיות מושפע מאוד מהמיקום של השלט, מתוכנו, ומצורתו, ומוכתב לפי מצב הרוח שאתם רוצים לקדם בקרב צוות העובדים שלכם. למשל, האם אתם מעדיפים ליצור סביבת עבודה המשדרת מקצועיות, יעילות ומסירות, או שאתם מעדיפים יצירת אווירה רגועה וידידותית יותר?

שילוט יכול לקבוע את הטון המאפיין את מערכות היחסים בסביבת העבודה שלכם ואת אופיו הכללי של העסק שלכם. שילוט יכול להשפיע על כל הנוכחים במשרד, צוות העובדים או מבקרים שהגיעו היום בפעם הראשונה למשרד שלכם.

שימוש במדבקות ובגרפיקה בתוך המשרד, גם ללא מלל נוסף, יכול גם הוא להשפיע לטובה על היעילות של צוות העובדים שלכם. לדוגמה, שילוט הכולל גרפיקה גדולה המציגה שדות ועצים, יכול לשפר יום יום את רמת האושר של הצוות שלכם.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן