המחאה בסך עשרות אלפי שקלים שהוציא בנק הפועלים בצפת נגד מימוש עיקול ללקוח עסקי נעלמה

הלקוח: "בנק הפועלים מבצע רצף פעולות בחשבון שלי ללא אישור וללא הודעה מוקדמת"

לקוח עסקי של סניף בנק הפועלים בצפת נדהם לגלות כי לפני שלושה שבועות נגבו מחשבונו עשרות אלפי שקלים שהועברו למס הכנסה "הייתי באמצע הליך הסדר מול מס הכנסה שביצעו עיקול שהסתבר כבעיה טכנית ועל כן העיקול בוטל. באחד הימים נכנסתי לחשבון הבנק שלי ונדהמתי לראות כי ללא כל הודעה מוקדמת מצד הבנקאי הפרטי שלי הועברו עשרות אלפים למס הכנסה".

הלקוח מיהר לסניף מס הכנסה המקומי במטרה לבצע החזר כספים, אולם שם נאמר לו כי טרם נתקבלו כספים מצד בנק הפועלים ועל כן לא ניתן להחזיר לו כספים ויש להמתין בסבלנות. הלקוח: "מאז, כשלושה שבועות אני ממתין להבין איפה הכסף. בנק הפועלים ביצע מימוש עיקול ושלף עשרות אלפי שקלים ללא כל הודעה מוקדמת. עד היום הכספים לא הגיעו ליעד ועל כן לא ניתן להחזיר כספים. אם לא די בכך, בעקבות חריגות שנוצרו בנק הפועלים מעביר כספים בין חשבונותיי על מנת לכסות חריגות וגם כאן לא מעדכנים דבר. הפכו לקוח עסקי וותיק וטוב לעוד מספר מערכת. משחקים עם הכסף שלי איך שבא להם.  תודעת שירות של המאה שעברה". נכון לרגע סגירת הכתבה טרם נמצאה ההמחאה.

תגובת בנק הפועלים: "ככלל, בביצוע עיקולים, הבנק הינו צד שלישי, הפועל על פי צווי עיקול וצווי מימוש הנמסרים לו על ידי הגורם המעקל. הבנק פועל על פי דין ובהתאם להוראות החוק הן ברישום העיקול והן בהעברת כספים בהתאם לצווים, והודעות מתאימות ניתנות על ידו ללקוחותיו. מפאת הסודיות הבנקאית, אין ביכולתנו להתייחס לנסיבות הספציפיות של המקרה המתואר".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן