מיכמן מסבירים: מה זה ניכיון שיקים ולמי הוא מתאים?

שירות ניכיון שיקים מהווה חלק אינטגרלי מעולמם של בעלי עסקים בכל העולם. השירות אשר מאפשר טיפול מהיר בשיקים דחויים אינו משהו חדש אולם הוא בהחלט כלי פיננסי שכל יזם חייב להכיר. אז מהו ניכיון שיקים ולמי הוא עשוי להתאים? כל התשובות בכתבה הבאה.

מהו שירות של ניכיון שיקים?

ניכיון שיקים הוא שירות שבמסגרתו מוסרים שיקים דחויים אשר מיועדים לפירעון עתידי ומקבלים תמורתם כסף מזומן באופן מהיר. חשוב לציין כי שירות זה אינו מתאים לכל אחד וכי יש לשלם עמלה עבור השירות הזה משום שהחברה אשר לוקחת את השיקים בעצם לוקחת על עצמה סיכון מסוים. בעבור הפירעון המוקדם והסיכון, משלם מי שנותן את השיקים הדחויים עמלה אשר מוסדרת מראש.

מי קהל היעד של השירות הזה?

קהל היעד העיקרי של שירות זה הם בעלי עסקים, יזמים וחברות אשר יש להם שיקים דחויים ואשר זקוקים להזרמה מיידית של כסף עבור תזרים המזומנים. ראוי לציין כי ניכיון שיקים לעסקים במהירות הוא תהליך אשר מתבצע על ידי מגוון של גופים פיננסים פרטיים אשר יש להם את היכולת הכלכלית להנפיק סכומים גבוהים בתמורה לשיקים.

מהם היתרונות והחסרונות של השירות?

היתרון המרכזי הוא הכסף המזומן שאותו תקבלו כאשר תמסרו את השיקים הדחויים. כסף זה יהיה מעט נמוך יותר מאשר הכסף לו תזכו אם תחכו עם הפירעון עד למועד הרשמי של השיקים אולם לעיתים זה עשוי להעניק שקט נפשי בגזרת חשבון הבנק. כלומר, זהו פתרון אך לא אסטרטגיה עסקית משום שמדובר על עסקה עם מורכבות כלכלית קלה אשר לא מייצרת רווחים בשורת הנטו.

באיזה מצבים משתלם להשתמש בשירות ניכיון השיקים?

יש מגוון של מצבים אשר שירות זה עשוי להעניק להם פתרון:

  • הלוואות שדורשות החזר – אם אתם נדרשים להחזיר הלוואה ויש לכם שיקים אשר יכסו אותה, זו עשויה להיות דרך נהדרת להחזיר אותה. חשוב לראות מה עולה לכם יותר, הריבית על ההלוואה או העמלה על השירות
  • תשלומים לספקים – אם העסק שלכם חייב לשלם לספקים בדחיפות בכדי לרכוש סחורה חדשה ואין לכם את הנזילות המתאימה, כדאי לשקול ולהיעזר בשירות. בתוך זמן קצר יחסית, תוכלו לקבל כסף מזומן ולשלם לספקים עבור הסחורה שאותה אתם צריכים.

איפה ניתן ללמוד עוד על השירות של ניכיון השיקים?

אם אתם רוצים ללמוד עוד על שירות ניכיון השיקים ולבדוק אם הוא מתאים גם לכם, בקרו באתר החברה של מיכמן והכירו את האפשרויות העומדות לרשותכם. מקור מידע נוסף אשר עשוי להקל עליכם הוא בדיקה בוויקפידה ובאתרים של בנק ישראל- בכדי להכיר לעומק את השירות הוותיק הזה וללמוד כל מה שניתן, בלי להשקיע ולא שקל אחד ובלי לצאת מהבית.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן