fbpx

הפועל צפת העפילה לליגה ב' – משחקי הליגות הנמוכות הופסקו

בעונתה הראשונה, הצליחה הפועל עירוני צפת להעפיל ליגה למרות שבפועל הליגה טרם הסתיימה ונותרו 4 מחזורים לסיומה. בעידן הקורונה שההתנהלות בעולם הולכת להשתנות ומה שהיה אתמול לא יהיה היום, זה מה שהביא את ההתאחדות לכדורגל להחלטות קשות חלקם כואבות אצל קבוצות אחרות.

שוקי אוחנה יחנוך את המגרש החדש בליגה ב'

בישיבה מיוחדת של הנהלת ההתאחדות לגבי הליגות הנמוכות שהועברה באמצעות אפליקציית זום בה נטלו חלק כ-55 משתתפים הוחלט על סיום העונה המיידי בליגות החובבניות. ידיעה ראשונית על כך שישנה אפשרות שהליגה תופסק בגגל הקורונה פורסמה לראשונה בעיתון חדש בגליל. לגבי המחוז של צפת, בה נאבקו על העלייה, שעב, כרמיאל וכפר סמיע היורדות הוחלט שהעולות בליגה ג' יעפילו על בסיס אחוזי הצלחה. במחזור ה-23, אותו מחזור שלמעשה היה המחזור האחרון ששוחק עד להחלטת משרד הבריאות לאסור התקהלות, היו במקום הראשון והשני, הפועל כרמיאל וכפר סמיע. צפת ושעב היו במקום השלישי והרביעי אך עם משחק פחות.

המאמן, יוסי סופר – קבלן עליות יסמן וי נוסף.

משמעות ההחלטה של ההתאחדות, שהפועל צפת ואחווה שעב העפילו יחדיו לליגה ב', שם הליגה תגדל כי הוקפאו הירידות. למעשה צפת הבטיחה את עלייתה תודת לירכא שהתפרקה בליגה ב' וכך נוצר מקום. ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה, קיבל את הבשורה בעת שהוא מתרוצץ עם אנשי העירייה משכונה לשכונה כחלק מהתנהלות העירייה במשבר הקורונה. " אני שמח בשביל העיר – אנחנו נעשה הכל כדי שהקבוצה תייצג אותנו בכבוד", אמר אוחנה שמבטיח שלאחר שהחיים יחזרו למסלולם ייחנך האצטדיון החדש עם הקבוצה בליגה ב'.

דאבל אוחנה: צוות מנצח.

יו"ר הקבוצה, יניב אוחנה, היה מאושר. אוחנה הצליח בעונתה הראשונה של הקבוצה לרשום הישג אישי וקבוצתי. " תודה לכל מי שסייע להצלחה – זה לא מובן מאליו", אמר אוחנה שהוסיף שהוא סבור שהעלייה הייתה מושגת גם בליגה הרגילה. אגב לגבי הליגה הארצית בכדורסל, שם עדיין לא הוחלט על הפסקת הליגה. בקבוצת מ.ס. דניאל עוקבים מקרוב אחרי איגוד הכדורסל שם שוקלים לחדש את הליגה בשיטה מצומצת.

השאר תגובה

דילוג לתוכן