עונת החתונות והאירועים כבר בפתח, הפעם נסביר לכם איך קורה הקסם של הפקת מגנטים לאירועים וגם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון

בימים האלו של אחרי ספירת העומר עונת אפשר לומר כי עונת החתונות והאירועים נפתחת רשמית. אתם בטח כבר מוצפים בהזמנות לאירועים של חברים ובני משפחה ואתם תגיעו לאירוע ותראו שם צלם מגנטים שמסתובב בין האורחים. 

אם פעם חשבתם לעצמכם איך קורה הקסם של הפקת מגנטים לאירועים, הפעם נגלה לכם מה באמת קורה מאוחרי הקלעים ואיך מפיקים מגנטים בכל אירוע.

זה מתחיל לפני האירוע 

כמה ימים לפני האירוע צלם המגנטים מכין מסגרת מעוצבת מיוחדת ביחד עם בעלי האירוע, יחד הם קובעים את הסגנון העיצובי של המסגרת, את הכיתוב שיופיע על המסגרת את הברכה וההקדשה. 

המסגרת מוכנה – מגיעים לפני כולם 

לכל אירוע צלם מגנטים מגיע לפני האורחים, הוא צריך להרכיב את ציוד ההדפסה, להתמקם ולקבל את ראשון האורחים שמגיע.

כאשר אורח מגיע לאירוע לא משנה אם הוא הראשון שמגיע, הוא מיד יכול להנות מצילום מגנטים מיוחדים ומעוצבים שיהיו המזכרת מהאירוע.

במהלך האירוע, צלם מגנטים מתחיל לצלם את האורחים כבר בקבלת הפנים, בכל שלב שיש לו מספיק תמונות שהוא צילם, הוא מעביר את כרטיס הזיכרון של המצלמה לגרפיקאי שנמצא יחד איתו באירוע.

הגרפיקאי מקבל את התמונות שצולמו, הוא מיד מעביר את כל התמונות לעריכה שבה על כל תמונה תופיע המסגרת שהוכנה כמה ימים לפני האירוע.

כל התמונות ממוסגרות, עוברות עריכה בסיסית ואז מגיע שלב השכפולים. לא פעם ישנם מקרים שעל כל תמונת מגנט שצולמה יש מספר אנשים שמופיעים בתמונה אז צריכים שכל אחד שהצטלם יקח לעצמו מזכרת מיוחדת מהאירוע. לכן, חשוב מאוד שיהיו שכפולים של כל תמונה כזאת כמספר האנשים שמצולמים בתמונה. 

מדפיסים וכדאי שזאת תהיה הדפסה מהסוג האיכותי 

בכדי להדפיס את תמונות המגנט ישנם שני סוגים עיקריים של סוגי הדפסות. האחד הוא הסוג הנפוץ ביותר היום והוא הדפסה באמצעות מדפסת דיו והסוג השני הוא הדפסה טרמית.

הדפסה באמצעות מדפסת דיו נחשבת לסוג הדפסה פחות איכותי ולכן, כאשר אתם בוחרים צלם מגנטים לאירועים ההמלצה שלנו היא לבחור את מי שעובדים עם שיטת הדפסה טרמית שהיא איכותית יותר בשני אופנים. 

יתרונות של הדפסה טרמית: איכות תמונה ברזולוציה גבוה ואיכותית הרבה יותר. למרות שהיום יש המון מדפסות דיו מאוד איכותית ובעלות רזולוציה גבוה מאוד, המדפסות הטרמיות עובדות בשיטת פיתוח תמונות יותר מדויקות מה שיכול להעניק לכם איכות תמונה מאוד גבוה. 

מעבר לאיכות התמונה ברמה גבוה מאוד שיש להדפסה טרמית, איכות ועמידות התמונה היא גם הרבה יותר גבוה. מכיוון והדפסה טרמית עובדת עם דפי פוטו מאוד איכותיים היא עדיפה והיא מעניקה לתמונת המגנט עמידות לאורך שנים. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן