הצלחה לסניף האזורי של הוועד למען החייל במבצע חלוקת חבילות לחיילים

שנים רבות שמתקיים מבצע "שי לחייל" בו ילדי הגנים ותלמידי בתי הספר מכינים אריזות שי וכותבים ברכות לחיילים אשר מקבלים את החבילות בסמיכות ליום העצמאות.

השנה ראו ב"יחד למען החייל" – סניף צמ"ח (צפת, מרום הגליל וחצור הגלילית) שיש צמא גדול של השטח לעשייה ולתרומה למען חיילי וחיילות צה"ל, חברו למועצה המקומית ראש פינה והסתערו על המשימה בכל הכח. המבצע החל בחיבור לרשויות ואגפי החינוך, יחד פנו לבתי הספר והגנים, המנהלים, הגננות והמורים שעודדו את התלמידים לכתוב מכתבים לחיילים ולהוסיף שי, החבילות סודרו בשקיות של "יחד למען החייל", נציגי היחידות השונות הגיעו למוסדות החינוך, פגשו את התלמידים והצוותים החינוכיים, בירכו בטקסי יום העצמאות, הודו להם והעבירו לחיילים את החבילות, ששמחים מאוד על האכפתיות וההפתעה.

היחידות שמאומצות על ידי סניף צמ"ח של יחד למען החייל שקיבלו השבוע את החבילות הן: חטיבת ברק 188, מישר 8200, גדוד איילים פיקוד צפון, גדוד תקשוב 585, גדוד מודיעין פיקוד צפון, גדוד קשר אוגדה 36, יחידת מ.צ.פילון וחיילים בודדים בעזה.התגובות למבצע המיוחד לא איחרו להגיע. מפקדי מרחב צפון 8200: "בימים טרופים אלו, כדי שעם ישראל יוכל לחגוג בשקט ובביטחון, חיילינו עובדים ללא הרף בדממה. חבילות השי שקיבלנו שימחו מאוד את החיילים שהתקשרו למשפחות לספר והטעינו אותם בהמון אנרגיות".

חטיבת ברק 188: "תודה רבה מכל הלב על הזכות להגיע ולראות את תלמידי בית ספר האר'י המקסימים, להשתתף איתם יחד בטקס כה מרגש ומכובד. ותודה ענקית על השי לחיילי החטיבה. ללא ספק אנו נרגשים ומעריכים זאת מאוד." מישל טובול, מג"ד שיאון אוגדה 36 "ליונה עמר איש חמודות וצבא המתנדבים ופועלי הלב למען החיילים, אינספור תודות על פועלכם עבורנו מתוך שליחות, אהבת החייל וההתמדה הבלתי רגילה והמעוררת פליאה, שימחתם את לבבות החיילים ואותי כמפקדם, ישמח ישראל שאלו הם בניו, העוסקים בנתינה ולא נטילה, כשם שאתם כך ישמחו אתכם ממרום".

יונה עמר, יו"ר יחד למען החייל סניף צמ"ח מסכם: "בהזדמנות הזאת אני מבקש להודות להלל ולשבח את כל השותפים במבצע שי לחייל, את ראשי הערים צפת, מרום הגליל וראש פינה עם מערכות החינוך הנפלאות שבזכותם המבצע הצליח, וכן המתנדבים והמתנדבות שעמלים כל השנה, יו"ר מרום הגליל אבי אבו וכמובן ההורים היקרים ששלחו דרך הילדים שלהם את השי לחייל. עם ישראל חי"


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן