הצפון מופקר:"מתקפת מנע והסרת איום על תושבי המרכז- כן. המשך מתקפת מנע והסרת איום על הצפון- לא"

במהלך מתקפת המנע שאירעה הבוקר (ראשון) נגד חיזבאללה בלבנון, צה"ל פגע באלפי רקטות, כטב"מים ורחפנים. בצה"ל אומרים שחלק מהאיומים כוונו למרכז. כמו כן, גורמים בצבא טוענים כי בהתקפה הישראלית שבוצעה בסביבות 5 בבוקר לקחו חלק יותר מ-100 מטוסים ונפגעו אלפי כני שיגור לאזור הצפון. האיום שסוכל: יורטו כטב"מים שיכלו להגיע לגוש דן.

צילום: כב"ה צפון.

בצפון ובגליל ספגו מעל 300 רקטות וכטב"מים ונשמעו התראות כמעט בכל יישובי הגליל העליון והמערבי. תושבי הצפון ציפו שהצבא והממשלה תפתח בחזית להסרת האיום של חיזבאללה – אך צה"ל לא עבר מהתקפות מנע להגברת ההתקפות.

לובי 1701, המייצג אלפי תושבי הצפון: "הבוקר גילינו את האמת העירומה: מתקפת מנע והסרת איום על תושבי המרכז- כן. המשך מתקפת מנע והסרת איום על תושבי הצפון- לא. משוואה פחדנית ופיגוע ברעיון הציוני, שנוצרה על ידי הממשלה והופכת אותנו רשמית לאזרחים סוג ב. זו שעת המבחן הגדולה ביותר של המדינה. תושבי הצפון כעת תחת מטח של מאות רקטות שואלים שאלה פשוטה: מדוע לא ממשיכים את היוזמה ומסירים גם את האיום על תושבי הצפון, שסופגים אלפי טילים כבר עשרה חודשים?! תושבי הצפון נמצאים בצומת דרמטית. המשך ההתיישבות בצפון תלויה בהחלטות הקבינט".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן