השחקן הנכון בזמן הנכון – סל ניצחון של אירבו קטע רצף של הפסדים לגליל העליון – 80:81 על ראשל"צ

לאחר רצף של שלושה הפסדים, ניצחון חשוב להפועל נופר הגליל בכפר בלום. סל גדול של האיש למשימות מיוחדות אייק אירבו העניק לה 80:81 (44:38), על מכבי ראשל"צ. ניצחון שביעי ומתוק לסיום השנה האזרחית.

תותח – אייק אירבו. צילומים: גילי נוימן.

זה לא היה משחק גדול של גליל עליון, אבל השורה התחתונה היא הקובעת: ניצחון ראשון עם הרבה אופי אחרי שלושה הפסדים רצופים, במשחק בו הובילה בפעם הראשונה רק שתי דקות לסיום. שאבון לואיס, שנמצא בכושר נהדר, סחב את הקבוצה על גבו עם שיא עונתי של 26 נקודות. ברגעי ההכרעה הוא אמנם החטיא פעמיים, אבל ידע לתקן עם ריבאונד התקפה חשוב. גבריאל צ'אצ'אשווילי ונמרוד לוי הוסיפו 12 ו-11 נקודות בהתאמה והתחלקו שווה בשווה ב-14 ריבאונדים.

משעור במשחק בכורה בגליל.

ראשל"צ סופגת הפסד צמוד שני ברציפות, אבל במשחק בו נראתה הרבה יותר טוב. היא הובילה כמעט לאורך כל הדרך בבכורה של דרור כהן על הקווים, כשהיא נהנית ממשחקו הטוב ביותר העונה של נועם דוברת, שקלע ארבע שלשות במחצית הראשונה – במה שהיה אולי משחקו האחרון בכתום – וביחד עם מוריס ווטסון פתח יתרון 13. דיימון סימפסון אמנם הגיע למספרים שלו מתחת לסל, אבל השאיר לא פחות מ-6 נקודות על הקו שעלו לקבוצה ביוקר. בסיום ניצחון לגליל שנותן להם אוויר לנשימה ומוטיבציה לקראת המשחק ביום שני בכפר בלום (19:30) מול הפועל ב"ש.

הפועל "נופר אנרגיה" גליל עליון: לואיס 26 (4-5 לשלוש, 3-9 לשתיים, 8-10 מהקו), אירבו 15 (4-9 לשתיים, 1-4 לשלוש, 4-6 מהקו, 7 ריבאונדים, 7 אסיסטים), צ'אצ'אשווילי 12 (4-11 מהשדה, 4-4 מהקו, 7 ריבאונדים), לוי 11 (3-5 לשתיים, 1-4 לשלוש, 7 ריבאונדים), סטוב 6 (3-9 מהשדה), וושינגטון 5 (6 ריבאונדים), משעור, אייזנדורף ומושקוביץ (1-6 מהשדה). כן שותף: טל.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן