ונהפוכו: צפת במקום הראשון – כפ"ס הפסידה במפתיע בבית לגלבוע – המטרה לסיים את העונה בראשות הבית

כשנותרו 2 מחזורים לסיום העונה הסדירה, המתח בליגה הארצית בשיאו. קבוצת מ.ס. דניאל צפת מעפילה למקום הראשון על חשבונה של הפועל כפר סבא שספגה הפסד ביתי מפתיע להפועל גלבוע 77:75.

צפת מוליכה את ראשות הבית בנקודת ליגה על הדולקת אחריה כפר סבא שהייתה בראשות הטבלה תקופה ארוכה. השבוע הקרוב הוא שבוע קריטי ביותר. במחזור הקרוב תתארח צפת מול אותה גלבוע. המשחק ייערך באולם גן נר ביום רביעי (23.03.22). בצפת רוצים לעבור את המשחק בשלום למרות שהמקומיים מעודדים מנצחונם בכפר סבא ינסו לתקן את ההשפלה מהסיבוב הראשון שהסתיים בניצחונה של צפת ב-49 הפרש. שלושה ימים קודם לכן ייערך באולם בתפוח בשומרון משחק בעל חשיבות רבה לגבי המיקום הסופי בטבלה. אליצור שומרון מארחת את כפר סבא למאבק ראש בראש. ניצחון לשומרון וניצחון נוסף במשחק ההשלמה בבית מול מגידו ישאיר את הפינאלה למחזור האחרון בצפת שם ייתמודדו הקבוצות במשחק עונה על המקום הראשון – המנצחת תסיים בראשות.

כעת רשימת הקבוצות שישתתפו בפליאוף העליון סגורה. הקבוצות שישחקו במסגרת הפליאוף בקרב על כרטיס העלייה, הם: מ.ס. צפת, כפר סבא שלום, אליצור שומרון, הפועל עכו, גלבוע ברוש, הפועל מגידו, מכבי חדרה והפועל עמק חפר.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן