זעם על עיריית צפת עקב עיכובים בעבודות בכיכר אגד המסכנת חיי אדם – העירייה: "העיכוב כתוצאה מהחלפת התשתיות"

למעלה משבועיים העבודות מדשדשות בכיכר אגד מה שאמור להיות מעגל תנועה חדשני שאמור להקל את פקקי התנועה הבלתי נסבלים בעיקר בבקרים ובשעות העומס, אך זה לא מקל על סבלם של הלכי הרגל צפת שנאלצים להתמודד עם קשיים בחציה בטוחה של הכיכר.

צילומים: סטודיו A.

לאחרונה נפצעה קשישה ששבה מקניות בשוק העירוני בעת שהלכה לעיתה במדרכה הרוסה שלא מאפשרת הליכה בטוחה. גם יומיים לאחר מכן במדרכה הסמוכה שמעבר לכיכר, התרחש אירוע דומה של קשיש שמעד ובנס לא נפגע בראשו. איש התקשורת חיים אזולאי, סיפר לכתבינו : "לפני שבועיים, בעת שנסעתי בצפת, הייתי עד לנפילת קשישה בעת שהלכה במדרכה ברחוב מרכזי בעיר – במעלה בית הספר התיכון, אולם הספורט העירוני והשוק העירוני – נפלה אישה מבוגרת והתגלגלה לתוך הכביש. שני עובדי עירייה שהיו במקום, חשו מהר לאישה – הרימו אותה מהכביש וסייעו לה בצוותא עם עוברי אורח נוספים".

עוד הוסיף, אזולאי: "המדרכה נפתחה לעבודות, נשארה במצב משובש ועוברים בה רבים מתושבי צפת. דיווחתי אישית לגורם בכיר בעירייה בתמונות וסרטונים על המחדלים במדרכה בבקשה לטיפול. להפתעתי ולאכזבתי, שבועיים מאז המצב נשאר זהה. ואני שואל – כמה זמן לוקח לתקן מכשול? קברניטי עירנו היקרה: אנא – 'לפני עיוור לא תיתן מכשול'. בתקווה לתיקון מהיר".

בעיריית צפת הסתפקו בתגובה המתייחסת רק למדרכה הפגומה: "המדרכה המדוברת נמצאת באזור כיכר אגד שם מתבצעות עבודות תשתית מורכבות, הכוללות פרט להסדרת נתיבים חדשים וחידוש הכיכר, החלפת תשתיות תת קרקעיות של חשמל, מים וקווי אינטרנט. על כן חל עיכוב בעבודות. יודגש כי המדרכה כולה צפויה על פי התכנית להיהרס ולהיבנות מחדש בהקדם".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן