זרקא חזר למרכז הרפואי "זיו" בצפת – הפעם כפרויקטור הקורונה התלווה אל שר הבריאות הורוביץ' בביקור רשמי

בביקור רשמי שנערך היום, ביקר במרכז הרפואי זיו שר הבריאות ניצן הורביץ, מלווה בחברת הכנסת ג'ידא רינאווי, פרויקטור הקורונה פרופ' סלמאן זרקא וד"ר דודו דגן מנהל חטיבת בתי החולים הממשלתיים.

הביקור החל בישיבה משותפת בה הוצגו לשר ההישגים בזיו, ההתפתחות המקצועית והתשתיות המבניות הגדלות והולכות, לצד אתגרים הנובעים מהיות בית החולים בקו קדמי לגבול הצפון, המערך הפסיכיאטרי הזקוק להקצאה מבנית וכמובן הטיפול בחולי הקורונה בצפון. בפתיחת הפגישה דיבר מי שמכיר היטב את המרכז הרפואי זיו, פרופ' סלמאן זרקא, שניהל אותו בשש השנים האחרונות ועמד בראשו גם בפרוץ מגיפת הקורונה ועד תחילתו של הגל הרביעי בו מונה לפרויקטור הקורונה. בהמשך הציג ד"ר עבאסי את התנהלות המרכז הרפואי בגל הרביעי של הקורונה כולל האתגרים בגיוס כח אדם ועדכון לגבי התקדמות ההתחסנות במנה השלישית בקרב העובדים.

בהמשך הביקור נערך סיור של חברי הנהלת המרכז הרפואי עם המבקרים במיון, מחלקת קורונה, מכון הרדיותרפיה ומחלקת הילדים. "הקורונה מעמיסה על מערכת הבריאות הרזה, אני פועל בימים אלו למימוש הקצאת כח האדם שהוסכם ומקווה שהסיוע יחזק את בית החולים המושקע שראיתי פה" במילים אלו סיים השר את ביקורו, בליווי ברכת מנהל המרכז הרפואי ד"ר ענאן עבאסי שהודה לשר ולאורחים על שהתפנו לבוא ולראות את השטח במו עיניהם. כמו כן העניק לשר מגן הוקרה כאות הערכה לפועלו למען בריאות הצפון.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן