fbpx

חברת גלעד מאי חנכה "בית לדוגמא" נוסף בחצור הגלילית

בתוך פחות משנה חברת גלעד מאי היוזמת ובונה את פרויקט המגורים "בית בבוסתן" בחצור הגלילית, חונכת "בית לדוגמא" נוסף. מדובר בקוטג' דו משפחתי, מתוכנן, מעוצב ומרוהט, הממוקם באחד מהבתים הבנויים בפרויקט אשר הוסב לטובת המחשת חוויית המגורים בו. לאחר שהקודם נמכר בסמוך להשקתו ומאוכלס בימים אלו.

צילום – רוית פרי. מעצבת – מאי יפרח

"שני הדברים המשמעותיים ביותר שראיתי לנגד עיני בתהליך היו קודם כל להבין – איך מייצרים חיים? מי המשפחה שמתוכננת לגור כאן?". אומרת מעצבת הדירה מאי יפרח.

"דמיינתי משפחה שגרה שם, כמה ילדים יש לה? באילו גילאים? אילו אלמנטים צריכים להיות בחדרי השינה, במקלחות? איך החיים שלהם נראים בבית?

הדבר השני והחשוב לא פחות היה כיצד להביא את אותה משפחה להוצאה שפויה בעיצוב הדירה, ריהוטה ותכולתה ועדיין לשמור על סטנדרט גבוה ועדכני".

יפרח טוענת שרוכשים רבים משקיעים את רוב כספם על הדירה וכשמגיע שלב העיצוב שדורש השקעה ראשונית גבוהה הם מוותרים ובדרך כלל נוטים לדחות לזמן מתאים יותר. "כאן ההנחה שלי היתה לאפשר להם להתרשם ולחוות בית מושקע, לתת להם רעיונות עיצוביים אשר הם יכולים לאמץ וכן להשתמש באלמנטים או רהיטים מביתם הקודם מתוך מחשבה של חיסכון וקיימות". אומרת יפרח, ומספרת כי הבית עוצב בסגנון מודרני המתאים לפרברי תל אביב ולישובי הגליל כאחד "הפרדנו בין הקומה הראשונה לשנייה מתוך ההבנה שיש ליצור חלל משותף של אירוח ופנאי בקומה התחתונה ולמעלה לייצר מרחב מגורים שקט ואינטימי".

יפרח מסכמת: "לבית לדוגמא, חשיבות גדולה באופן שמקנה תחושה של מוצר ממשי, שניתן לבוא ולראות, לחוש ולדמיין את החיים בו מה שלא ניתן לעשות כשקונים דירה "על הנייר" כשמה שנמצא לנגד ענינו אלו הן התכניות בלבד. הביקור בבית לדוגמא עוזר בקבלת פרופורציות של גדלים, אפשרויות מיקום רהיטים ואביזרים ותחושה אמיתית למבקרים של האווירה במגורים בבית שיכול להיות שלהם".

פרויקט "בית בבוסתן" כולל 26 קוטג'ים בסטנדרטיים גבוהים במיוחד, בעלי שני מפלסים שלכל אחד גינה פרטית הפונה אל נוף עוצר נשימה לגליל, לעמק החולה ולגולן. מחברת גלעד מאי נמסר כי נותרו עוד בתים בודדים לאכלוס מידי בניהם קוטג'ים 5 חדרים דו משפחתיים בגודל של 153 מ"ר עם גינה בגודל של עד 150 מ"ר וחניה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן