fbpx

חברת החשמל מאחדת את משרדיה: משרדים ייסגרו – בצפת ימשיך לפעול

חברת החשמל מאחדת את המשרדים האזוריים בערים עפולה וחדרה לנפה אחת – נפת חדרה והעמקים, ובנוסף, מאחדת את המשרדים האזוריים בערים טבריה, נהריה, כרמיאל וצפת ומקימה את נפת גליל גולן .

צילום: דוברות חברת החשמל.

בעוד כשבוע, חברת החשמל תיישם את אחד מהשינויים שתוכננו במסגרת הסכם הרפורמה במשק החשמל בהיבט הארגוני הפנימי, בחטיבת הלקוחות ובכלל חטיבות החברה: הקמת נפת חדרה והעמקים המאחדת את המשרדים האזוריים עפולה וחדרה ונפת גליל גולן החדשה שמאחדת את המשרדים האזוריים בערים טבריה, נהריה, כרמיאל וצפת.

בחודש יוני 2018 אישרה ממשלת ישראל את הרפורמה במשק החשמל. מלבד השפעתה של הרפורמה על מבנה משק החשמל והתחרות במקטעי הייצור והאספקה, נדרשת חברת החשמל לשינויים עמוקים ולצעדי התייעלות בתוך חברת החשמל. אחד מהשינויים הוא איחוד אזורים מנהליים לנפות חדשות. אייל ניסים, שניהל את אזור עפולה מונה למנהל נפת חדרה והעמקים.

נפת חדרה והעמקים מתפרשת על שטח גיאוגרפי של כ – 1,670 קמ"ר ומשרתת כ 247,000 לקוחות במשרדי החברה הקיימים בערים עפולה וחדרה ירוכזו פעילויות קבלת הקהל ומתן השירותים המסחריים כמו כן, לשכת מנהל הנפה תמוקם במשרדי החברה בעיר חדרה.

עופר מסרי, שניהל את אזור כרמיאל מונה למנהל גליל גולן. מדובר בנפה השנייה מבין שתיים שקמות במקביל, (הנפה השניה היא נפת חדרה והעמקים המאחדת את האזורים: עפולה וחדרה) . הרצל פרידמן, מנהל מחוז חיפה והצפון: "נפת גליל גולן מתפרשת על שטח גיאוגרפי של כ – 3,530 קמ"ר ומשרתת כ 232,000 לקוחות במשרדי החברה הקיימים בערים כרמיאל וצפת ובהם ירוכזו פעילויות קבלת הקהל ומתן השירותים המסחריים (משרדי החברה בטבריה ובנהריה יסגרו וניתן יהיה לפנות גם למשרדי החברה בהתאם לרשימת האתרים הסמוכים המופיעה באתר ). כמו כן, לשכת מנהל הנפה תמוקם במשרדי החברה בעיר כרמיאל. בכך נשלם המהלך שהחל בנובמבר 2019, עם הקמת נפת חיפה שאיחדה את אזור הקריות עם חיפה רבתי".

במקביל, חברת החשמל מעמידה לשירות הלקוחות שורה של כלים דיגיטאליים חדשים לביצוע פעולות באופן עצמאי, אשר יקלו ויוסיפו עוד אפשרויות לקבלת שירות במגוון נרחב של נושאים ללקוחות.

השאר תגובה

דילוג לתוכן