fbpx

חצור כבשה רביעייה בירכא – מרום הגליל ספגה הפסד לא לפני שאיבדה בפציעה את דנינו שהובהל למרכז הרפואי "זיו"

קבוצת מ.ס. חצור פתחה את הסיבוב השני של הליגה בניצחון חוץ נאה בירכא על הקבוצה המקומית,4:1. 

מאור בן לולו ויאיר שריקי
מאור בן לולו ויאיר שריקי

חצור ששלטה במשחק עשתה את דרכה לניצחונה התשיעי העונה,כבר במחצית הראשונה,3:1.

במחצית השנייה כבשה חצור שער נוסף שביסס את ניצחונה,4:1 על פקיעין ממרכז הטבלה. את השערים לחצור כבשו: מאור בן לולו,אור בן סימון,יאיר שריקי ויחיאל כהן. חצור לה חסרים 2 משחקים (בענה וחורפיש) צברה עד כה 28 נקודות. המוליכה מ.ס ממבע הגולן והגליל לה 37 נקודות ממשיכה לא לאבד נקודות וגברה 0:2 על בני פקיעין.

לעומת חצור שכבשה רביעייה, נציגת האזור השנייה, הפועל מרום הגליל ספגה רביעייה. קבוצתו של משה שלי הגיעה למגרש בשעב בהרגשה שהם ממשיכים את המומנטום מהמשחקים האחרונים שהביאו אותה עד לצמרת. מ.כ. עראמשה דנון, יריבתה של מרום הגליל, גמלה על הפסדה במחזור הראשון וכבשה ארבעה שערים לרשתו של אבי לוי.

המחצית הראשונה הסתיימה,1:1 כשאת שער השוויון לאורחים מהגליל, מבקיע בהא בארזי מהנקודה הלבנה.  בפתיחת המחצית השנייה עלו המארחים שוב ליתרון, אך מספר דקות לאחר מכן נקבעה בעיטת עונשין מ-11 מטר למרום הגליל, שנבעט בהצלחה ע"י, אוריאל פרץ,2:2. עשר דקות לאחר מכן שרק השופט פעם השלישית במשחק לפנדל נוסף, הפעם למארחים. אנשי מרום הגליל באו בטענות לשופט, מה שלא עזר והביא את דנון ליתרון,2:3. לקראת סיום המשחק,כבשו המארחים שער נוסף שחתם את תוצאת המשחק,2:4. שחקנה של מרום הגליל, שלומי דנינו, נפצע בכתף והועבר באמבולנס למרכז הרפואי "זיו" בצפת.  


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן