מגה תיירות מציעים טיולי משפחות בחג השבועות למגוון יעדים

חג השבועות השנה יוצר לנו סופשבוע ארוך בתחילת יוני, וזה זמן מושלם לגיחה קצרה להתרעננות. מזג האוויר עוד לא לוהט ואתרי התיירות עוד לא מתפקעים מעומס מטיילים. מגה תיירות מציעים לכם חופשות מיוחדות המתאימות בדיוק לצרכי המשפחה שלכם, וגם בחג השבועות יש לנו כמה דילים במיוחד עבורכם. אתם עוד פה או שכבר התחלתם לארוז? 

מה מיוחד בטיולים של מגה תיירות? 

מגה תיירות היא חברה ותיקה ובעלת ניסיון, המוציאה טיולים בחו"ל ובפרט באירופה מזה למעלה מ-25 שנה. למגה תיירות מגוון טיולים מאורגנים, המיועדים לצרכים של אוכלוסיות שונות – טיולי משפחות, טיולי נשים, טיולים בחגים, חבילות נופש וכן חבילות הכוללות טיסות לאירופה בשילוב עם הופעה או כניסה לאירוע ספורט. בחג שבועות הקרוב מציעה החברה מספר הצעות לחופשות מיוחדות שלא תשכחו. 

האי יאס באבו דאבי – יעד מושלם למשפחות

אם אתם למודי חופשות והתנסיתם כבר בטיולים מאורגנים לחו"ל, אתם בוודאי מכירים את המתח בין בחירה בטיול מעניין ומרובה פעילויות, ובין חופשה מרעננת. האי יאס הוא יעד מושלם למשפחות עם ילדים בכל גיל, בין היתר כי הוא משלב את שני היתרונות. חופשה באי יאס מאפשרת רביצה על חופים מול ים צלול, קניות במרכז הקניות הגדול ביותר באבו דאבי ושהות במלונות מפנקים במיוחד, אבל גם פארקי שעשועים מיוחדים ופארק מים. כמובן, במסגרת החבילות שאנחנו מציעים ניתן לרכוש גם כרטיסי כניסה לפארקי השעשועים ולחסוך זמן וכאבי ראש, וגם לבחור בין מספר מלונות את זה שמתאים ביותר לצרכים ולהרכב המשפחתי. 

אירוח מפנק בפאפוס, קפריסין – לנופש חלומי

אם לא בא לכם להתרחק יותר מדי, האי קפריסין יוכל לספק לכם נופש נפלא וממלא מצברים, כל זאת אחרי טיסה שנמשכת פחות זמן מנסיעה בין תל אביב לחיפה. המלון שבו תשהו ממוקם בצמידות לחוף הים, אבל אם זה לא הקטע שלכם יש לו גם בריכות שחייה משלו, כמו גם מתקני מים, מתקני כושר וספא מפואר. בנוסף, הוא כולל גם מספר מסעדות וברים, וכמובן – מועדון ילדים, כדי שתוכלו לשתות קוקטייל בבריכה בנחת.  

הכפר פלכאו באוסטריה – טבע, נוף והרפתקאות 

טיולים מאורגנים באירופה בדרך כלל מזכירים לנו מדריך שמדבר יותר מדי ונותן פחות מדי זמן חופשי. אם חשקה נפשכם בטיול אירופאי מאוד אבל קצת שונה, נסו את חבילת הנופש בעיירה פלכאו שבאוסטריה. באתר הנופש הזה תלונו ביחידות נופש צמודות קרקע, עם פרטיות, דשא, וכל האביזרים הדרושים לאירוח משפחתי. בכל מבנה שתי יחידות דיור, כך שהמקום מהווה פתרון מושלם לשתי משפחות הרוצות לטייל יחד. מלבד זאת, בעיירה עצמה תוכלו למצוא שפע פעילויות כמו בתי קפה, בריכות שחייה ופארק חבלים. מיקום העיירה מאפשר טיולי כוכב למגוון אתרים מרתקים כמו מכרות מלח, האגם האלשטאט ופארק נוקאלם. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן