5 טיפולים קוסמטיים שחובה לעשות לפני האירוע

רוצים להופיע באירוע הקרוב כשאתם זוהרים, בריאים ושופעי אנרגיה? אנחנו מציעים כמה טיפולים מהירים שיפעילו את קסמם כדי שתגיעו לאירוע כשאתם נראים פשוט נפלא!

יש דרכים שונות לשפר את מה שהעניק לכם הטבע, בין אם באמצעות הסרת שיער בשעווה או בעזרת חומרי מילוי לשיפור העור, טיפולים שונים שיעזרו לכם להיראות נהדר, לא רק באירוע עצמו אלא בכול זמן במהלך השנה.

  1. בוטוקס

יש כנראה סיבה טובה לכך שהזרקות קוסמטיות כמו בוטוקס נמצאות בעדיפות הראשונה ברשימת הטיפולים הקוסמטיים הלא פולשניים. הזרקות בוטוקס הן מהירות, קלות ויעילות. הליך הבוטוקס קשור לתהליך נוירו-מודולטורי (Neuromodulation) – שבמהלכו הפעילות העצבית מווסתת באמצעות שליטה ברמות הפיזיולוגיות של מספר נוירוטרנסמיטורים (Neurotransmitters), שהם חומר כימי המשתחרר בקצה סיב העצב כשמגיע דחף עצבי, וגורם להליך של העברת דחף לסיב עצב אחר. החומרים הפעילים בתכשירים המוזרקים משתקים את השרירים המתכווצים ויוצרים קמטים, ומשאירים אתכם עם מראה פנים חלק וצעיר יותר.

הזרקות אלה מאושרות על ידי ה-FDA כדי לשפר את הקמטים בחלק העליון של הפנים, את קמטוטי העיניים ואת קמטי הזעף. הזרקות אלה משמשות גם להפחתת סימני הזדקנות בחלק התחתון של הפנים ובצוואר. התוצאות של הזרקות הבוטוקס נראות תוך ימים ספורים מהטיפול והן מחזיקות מעמד עד ארבעה חודשים.

  1. חומרי מילוי עוריים וביו-ממריצים

ברבות השנים מתחיל נפח הפנים להתדלדל ומותיר מראה עייף ומזדקן. יש היום מגוון של חומרי מילוי עוריים המוזרקים למילוי קמטוטים עמוקים, למילוי שפתיים דקיקות ולהוספת נפח ללחיים שקועות. הטיפול נמשך מספר דקות ומציע מראה הפנים תוסס וצעיר יותר.

אם תרצו לנסות שיפור הדרגתי יותר, ניתן לעשות זאת על ידי גירוי הקולגן בעזרת תכשירים ייעודיים המעוררים את הקולגן. שיטה זו מציעה תוצאה שתחזיק מעמד הרבה יותר זמן.

  1. פילינג כימי

יש מומחי עור שטוענים שאין דבר טוב יותר מפילינג כימי כדי להצעיר עור דל ומשעמם. ניתן להשתמש בפילינג קל עד עמוק, תלוי במצב העור ובצרכים שלכם. המרכיבים הפעילים בחומר הפילינג מקלפים את השכבה החיצונית של העור כדי לאפשר לזוהר הבריא המסתתר מתחת, לעלות לפני השטח ולזרוח.

כשבוע או שבועיים לאחר טיפול הפילינג העור ימשיך להתקלף ואז תוכלו ליהנות מעור נקי עם גוון ומרקם אחידים יותר.

  1. טיפול פנים מרגיע

אם פילינג כימי לפני האירוע הוא טיפול קיצוני מדי, עדיין תוכלו להפיח חיים חדשים בעור שלכם בעזרת טיפול פנים מותאם אישית. טיפול פנים אצל הקוסמטיקאית מסיר את תאי העור המתים, מנקה את הנקבוביות ומעניק עור נקי, זוהר ובריא יותר.

יש סוגים שונים של טיפולי פנים. הקוסמטיקאית תבחר עבורכם את הטיפול המתאים ביותר לסוג העור שלכם, שיוכל לעודד את העור ברמה התאית שלו, להפחית קמטוטים עדינים ולחדש את מראה העור.

  1. הענקת תמריץ לעור בעזרת ויטמין A

אם, כמו רובנו, גם אתם בטח עסוקים כל השבוע ובמיוחד לפני אירוע חשוב. לכן, זה הזמן לפנק את עצמכם בטיפול ב-IV עם ויטמינים ומינרלים. 

כמה מילים על טיפול IV – טיפול זה, הידוע גם כטיפול תוך ורידי, כולל החדרת חומרי הזנה והידרציה ישירות לזרם הדם לספיגה ולשימוש מיידיים על ידי הגוף. טיפול IV מציע דרך מהירה מאוד לסיפוק חומרים מזינים המתפשטים בכול הגוף, תוך שהם עוקפים את מערכת העיכול וחודרים ישירות לאיברים. 

טיפולים בעירוי IV המזינים את הגוף בחומרים חיוניים, מגבירים את האנרגיה שלכם, מחזקים את המערכת החיסונית שלכם ומעודדים הליך של חידוש תאים. אנשים שחוו טיפולים אלה מספרים שהטיפול גם הפחית מתחים, עזר להם לישון טוב יותר ובקיצור, ״יותר מזה אנחנו לא צריכים״ כשמדובר בהכנה לקראת האירוע החשוב!


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן