איפה אפשר להשיג סוללה לאופניים חשמליים בצפון ובגליל?

כניסתם המהירה של האופניים החשמליים לחיינו, מלמדת על עובדה משמעותית אחת: מדובר במוצר שלמרות שהוא נמצא איתנו זמן מעט יחסית, הוא תפס מהר מאד מקום של כבוד בקרב כלל האוכלוסייה בצפון ובגליל ועד הערבה ואילת. אופניים הפועלות באמצעות סוללה לאופניים חשמליים משמשות צעירים ומבוגרים, אנשי הייטק ותלמידים מכל המגזרים. הרכיבה על האופניים החשמליים היא קלה, וכך גם הטעינה של הסוללה. למרות הבעיות שמתעוררות פה ושם, מדובר במהפכה שאנו נמצאים רק בשלבים ההתחלתיים שלה.

איזו סוללה היא הכי טובה?

סוללה לאופניים חשמליים נמדדת באמת המידה האולטימטיבית – היכולת של הסוללה ואורך הזמן שבו הא מחזיקה מעמד. אף שבשנים האחרונות הופיע בשוק מבחר לא קטן של סוללות חשמליות, הרי שהדבר הבטוח והנכון ביותר לעשות הוא להשתמש בסוללה של המותג המוביל. סוללות כאמור הן איכותיות יותר, בטוחות יותר ומחזיקות מעמד ללא צורך בטעינה זמן רב יותר. גם בגליל, סוללה לאופניים קונים מהמותג המוביל.

מתי נדרש לרכוש סוללה לאופניים חשמליים

בדרך כלל, הסוללה החשמלית מחזיקה מעמד שנים רבות, זאת, כאשר היא נטענת שוב ושוב. יחד עם זאת, סוללה לאופניים חשמליים נחלשת גם היא ולעיתים מתעורר צורך משמעותי להחליף אותן רכישת סוללה חשמלית צריכה להתבצע במצבים הבאים:

  • הסוללה באופניים החשמליות משדרת חולשה: צריך לטעון אותה לעיתים קרובות. הדבר מעיד יותר מכל על הצורך להחליף את הסוללה
  • סוללה לא מתאימה למכשיר: לעיתים קורה שהסוללה לא מתאימה לסוג האופניים, והיא חלשה מדיי עבורם. במקרים כאלה יש צורך להתאים את סוג הסוללה והמתח שלה למתח הנדרש באופניים החשמליים שלכם. 
  • סוללה לא נטענת: אם מגיע מצב שבו הסוללה לאופניים חשמליות איננה נטענת, חשוב לוודא את הסיבות לכך. אם הסיבה היא התיישנות – כדאי פשוט לרכוש סוללה אחרת.

טיפים לרכישת סוללה חדשה עבור אופנים חשמליים

כשעושים את ההכנות לרכישה של סוללה לאופניים חשמליים, חשוב להקפיד על כמה דברים מהותיים:

  1. סוללה מתאימה לאופנים: סוג הסוללה והמתח שבו היא פועלת חייבים להתאים לסוג האופניים. סוללה חלשה מדיי תחזיק מעמד זמן קצר יחסית. כמו כן, לא ניתן יהיה להפיק את המיטב מהאופניים.
  2. סוללה מקורית: חשוב להקפיד לרכוש סוללה איכותית. עדיף להשקיע עוד כמה שקלים, ולרכוש סוללה איכותית שתחזיק מעמד זמן רב.   

מה עוד חשוב לדעת על הסוללה עבור האופניים החשמליים

סוללה לאופניים חשמליים היא הלב של האופניים. בלעדיה, האופניים כאמור חוזרים להיות סתם אופניים רגילים. לכן, חשוב לדעת להשתמש בסוללה בצורה נכונה. בראש וראשונה – חשוב לדעת שלא להשאיר את הסוללה בטעינה זמן ארוך מדיי, ותמיד היא צריכה להיות בהשגחה. שנית, לא צריך להטעין סוללה לאופניים חשמליים אחרי כל נסיעה של כמה מטרים. אם יש לך עניין לרכוש סוללה איכותית לאופניים חשמליים שתשרוד זמן ארוך, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת ולעשות צעד משמעותי לשיפור איכות החיים.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן