שאלת המיליון דולר – איך בוחרים מטבח?

אם אתם חושבים להחליף את המטבח הישן בחדש, אתם חייבים לקרוא את המדריך שלנו.
אנחנו נעזור לכם להבין מהם השלבים בבניית מטבח חדש, הגורמים המשפיעים על מחירי המטבחים המוצעים על ידי חברות המטבחים.

מוכנים? אנחנו מתחילים!

שלב ראשון – להכיר את אפשרויות הבחירה

זהו שלב התחלתי ועל כן מומלץ להתעמק בו ולא לוותר עליו. עליכם להגיע לפגישות ייעוץ עם מספר יצרני מטבחים, לשמוע מחירים, לראות קטלוג מטבחים הכולל בתוכו סגנונות שונים של מטבחים, לשאול על כל האלמנטים שמרכיבים את הפרזול למטבח החל מהמסילות, צירי הדלתות, הידיות ועד החזיתות. 

שלב שני – לתכנן בצורה נכונה את התקציב

רק אם התקציב יהיה מתוכנן בצורה יסודית, יהיה אפשר למנוע עוגמת נפש בהמשך התהליך. זה השלב להחליט איזה סכום אתם מעוניינים להוציא על המטבח החדש. עליכם לקחת בחשבון לא רק את המחיר של ארונות המטבח והפרזולים, אלא גם את המחיר של השיש, הקרמיקה וכו'. 

שלב שלישי – תכנון המטבח

הוא כולל התמקדות בשלושה חלקים. תחילה עליכם למדוד את גודל המטבח, לאחר מכן עליכם להחליט איפה ימוקמו הכיריים, הכיור והמקרר ובהמשך יש לבצע תכנון לגבי כמות הארונות, כמו המגירות, כמות המדפים נשלפים וכו'. שימו לב שאתם גם מתייחסים למיקום של המדיח והתנור. בשלב האחרון יהיה עליכם להחליט לגבי העיצוב החיצוני של המטבח.

שלב רביעי – לקחת הצעות מחיר

מטבח חדש עולה לא מעט כסף ואתם לא תאמינו איזה פערים תוכלו למצוא בין חברות המטבחים השונות. מומלץ שיהיו לכם לפחות 3 הצעות מחיר.

שלב חמישי – לקחת החלטה

הגעתם לשלב הקשה והמשמעותי ביותר. כעת עליכם לבחור מאיזו חברה אתם מזמינים את המטבח ומה יהיה העיצוב שלו. 

שלב שישי – להכין את התשתיות

קחו בחשבון שאם יש לכם כבר מטבח, עליכם להביא איש מקצוע שיפרק אותו. אגב, גם אם מדובר על מטבח חדש, יש לבדוק שנקודות האינסטלציה וכמו כן החשמל מותאמות לתכנית שלו. 

שלב שביעי – לבצע מדידות 

רק לאחר שהתכניות של המטבח החדש מוכנות, יש לקחת את המידות הסופיות הנדרשות לתהליך ייצור המטבח. 

שלב שביעי – להרכיב את המטבח

מדובר על אחד השלבים החשובים ביותר, שכן תהליך ההרכבה דורש מקצועיות וגם דיוק מקסימאלי. יש לוודא שחברת המטבחים עובדת עם קבלן משנה שיש עליו המלצות ויש לו ניסיון בהרכבת מטבחים.

איזה גורמים משפיעים על מחירי המטבחים?

יש מספר גורמים והם: סוג הדלתות שתבחרו למטבח, איכות אביזרי הפרזול, החומר ממנו יהיה מיוצר גוף הארונות. מומלץ מאוד שכל אלה יהיו עשויים מחומרים איכותיים שיהיו עמידים לאורך זמן ממושך. 

טעויות נפוצות

יש כמה טעויות שמומלץ להימנע מהן:

-כאשר לקחתם הצעת מחיר וזיהיתם פערים של עשרות אחוזים בין ההצעות, הדבר כנראה נובע מכך שלא מדובר על חומרים זהים. כלומר יש הבדל בחומרים המשמשים לבניית הארונות, הדלתות, הפרזול, המסילות וכו'.

-המליצו לכם על עץ סנדוויץ' לדלתות המטבח? קחו בחשבון שמדובר על עץ שלא מתאים לארונות מטבח. מדובר על פלטות עץ שאינן אחידות וכמו כן כאלה שפחות נוח להדביק עליהן שכבות ציפוי כמו פורמייקה, פורניר וכו'.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן