טיפים שכל מנהל אתר וורדפרס צריך לדעת

עם השנים, וורדפרס הפכה למערכת ניהול התוכן (CMS) המומלצת ביותר לבנייה וניהול של אתרי אינטרנט. לא ממש משנה אם אתם מנהלי אתרים וותיקים או מתחילים, כדאי שתכירו את הטיפים הנכונים שיעזרו לכם לשפר משמעותית את חווית השימוש במערכת וורדפרס. 

בכתבה הבאה, נציג טיפים חיוניים שכל מנהל אתר וורדפרס צריך להיות מודע אליהם כדי למקסם את הפוטנציאל של אתר האינטרנט שלו ושל הלקוחות שלו.

הכתבה בשיתוף עם חברת בניית אתרים מדורגת ומובילה בארץ.

הקפידו לעדכן באופן קבוע את מערכת וורדפרס ואת התוספים המותקנים במערכת
העדכונים הללו חיוניים לא רק לאבטחה של האתר אלא גם לפונקציונאליות שלו.
הם כוללים תיקוני באגים, תיקוני אבטחה וגם תורמים לשיפור הביצועים של האתר.
תוכלו להגדיר שהעדכונים יבוצעו בצורה אוטומטית או שתוכלו לבדוק בעצמכם מדי פעם האם יש עדכונים ולבצע אותם ידנית.

השתמשו בתבניות עיצוב רספונסיביות
בחרו בתבניות עיצוב רספונסיביות. הן מתאימות לגדלים שונים של מסכים ותודות להן,

האתר ייראה נהדר לא רק במחשבים שולחניים וניידים, אלא גם בטאבלטים וסמארטפונים.

שיפור זמן הטעינה של האתר

במידה ואתם רוצים שהאתר שלכם ייטען מהר, מומלץ שתבצעו פעולות כמו, מזעור קבצי java script וקבצי css, דחיסה של תמונות, שימוש בתוספים לניקוי זיכרון מטמון וכו'.

בצעו אופטימיזציה לאתר

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) חיונית להנעת תנועה אורגנית לאתר. התקינו תוסף SEO מומלץ כמו Yoast SEO או Rank Math ועשו בו שימוש על מנת לייעל את התוכן, לעדכן תגי מטא, תגי alt לתמונות, מפת אתר וכו'. בצעו מחקר מילות מפתח, צרו תוכן מרתק ומעניין ובנו פרופיל קישורים מגוון כדי לשפר את הנראות של האתר בתוצאות מנועי החיפוש.

אבטחו את האתר 

יש חשיבות עליונה להגנה על האתר, מפני איומה אבטחה. על כן, מומלץ לעשות שימוש בסיסמאות חזקות, להגביל ניסיונות כניסה ולהתקין תוסף אבטחה כמו Wordfence למשל.

הקפידו על הנראות של כתובות העמודים באתר

הכתובות של העמודים והפוסטים שיש באתר, צריכות להיות כמה שיותר ידידותיות לקריאה וכמובן צריכות גם להכיל את מילות המפתח הרלוונטיות (מה שיעזור לקידום האתר). על כן, מומלץ לבחור בהגדרות של מערכת וורדפרס, מבנה שיכלול את שם הפוסט או העמוד. 

השתמשו בקטגוריות ותגים

ארגנו את התוכן שיש לכם באתר באמצעות קטגוריות ותגים. כך תוכלו לשפר את הניווט של המשתמשים. סווגו את הפוסטים לנושאים רלוונטיים והקצו להם תגים מתאימים.
הפעולות הפשוטות הללו יקלו את על המבקרים למצוא תכנים באתר.

השתמשו ב-Google Analytics
הכלי הנהדר הזה מבית גוגל, מספק תובנות לגבי הביצועים וקהל המבקרים באתר. מדובר על כלי חינמי שניתן להירשם אליו בקלות. לאחר הרישום, יש להתקין את קוד המעקב באתר.
הכלי מאפשר ניתוח של התנהגות המבקרים, מעקב אחרי המרות, זיהוי אזורים באתר שיש לשפר ועוד. השתמשו בנתונים שאתם מפיקים מהכלי, על מנת לקבל החלטות מושכלות ולייעל את חווית המשתמש באתר.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן