הקיץ נגמר… לאן כדאי לטוס בקיץ הבא?

הקיץ נגמר, אבל תמיד יש עוד קיץ, לתכנון החופשה הבאה ובשביל זה אנחנו כאן. נכון, הלוואי שהינו יכולים לומר שיעדי התיירות בעולם או בארץ היו שוקקים השנה כרגיל. בגלל הקורונה, זה הקיץ השני ברציפות שבו שדות התעופה הרבה פחות מלאים כפי שהתרגלנו. אבל אנו כאן בשביל לפזר אופטימיות ולקוות שכן, שעד הקיץ הבא הדברים ייראו לגמרי אחרת. אספנו כמה יעדים שווים שאליהם כדאי לטוס בקיץ הבא. ואם נדמה לכם שזו עוד רשימה של יעדים מוכרים, הרשו לנו להפתיע אתכם עם כמה אפשרויות קצת יותר מעניינות. 

לא כל היעדים האלה מתאימים לנוודים דיגיטליים שמשלבים טיולים ארוכי טווח בחו"ל עם עבודה, אבל חלק מהם יכולים להתאים גם לאלה שרוצים לבלות במדינה כמה חודשים בלי לקרוע את הכיס (כדוגמת יוון), בזמן שיעדים אחרים (כדוגמת איסלנד) מציעים טיולים עם מסלולים מורכבים ויקרים יותר, שקשה יותר לשלב עם עבודה ומומלצים יותר בתור חופשה שלא עובדים בה. מידע שימושי נוסף בנוגע להתנהלות עסקים נכונה לפרילנסרים שאוהבים לטייל בעולם ניתן למצוא כאן.

לטייל הכי קרוב לקוטב 

אומרים שהקטבים הולכים ונמסים, אך אם אתם רוצים בקיץ הבא למשהו מיוחד באמת, תוכלו להמריא קרוב לקוטב. טיול באיסלנד לוקח אתכם לאי שנוצר על ידי הרי געש. הפעילות הוולקנית אחראית לכמה מהאתרים המרהיבים ביותר. איסלנד היא המקום שבו אתם יכולים להתפעם, לראות ולפעמים גם ממש לגעת בקרחונים, בהרי געש עתיקים וכבויים. אתם יכולים לטבול במעיינות חמים, להריח את הגופרית, לשוט סמוך לשדות לבה קרושים. תקופת הקיץ בישראל נחשבת לתקופה טובה מאוד להגיע לשם וזו חוויה מיוחדת להתאכסן לאו דווקא במלון אלא לבחור מעין צימרים מקומיים שהתושבים נוהגים להשכיר. ניתן לקיים טיול ברכב שטח שכור או לחרוש את המקום בטיולים רגליים, במסלולים מוכרים. 

ספארי באוסטרליה, רחוק מגורדי השחקים

אם אתם בקיץ במוזה של בטן גב, אתם לא חייבים לטוס רחוק. יוון או קפריסין יכולות להיות בחירה טובה לנופש וניתן לשלב אותם בקלות עם עבודה בתור עצמאי, כי גם עם הכנסות לא גבוהות במובנים של ישראל אפשר להרשות לעצמכם לחיות שם בתנאים מעולים ולא להגביל את עצמכם. אבל אם מתחשק לכם לטייל בסגנון ספארי, עם נופים, עם מרחבים, עם חיות הבר שעד עכשיו ראיתם רק בנשיונל גאוגרפיק, כדאי לכם לארוז לקראת יעדים יותר רחוקים. אפשרות ייחודית תהיה להגיע לאוסטרליה, לשמורות הענק, למקום שממנו הביאו ארצה את האקליפטוסים. לראות את הקואלות ואת הקנגורו ואף לבקר את הילידים המקומיים. ישנם כמה מקומות ששמרו על האותנטיות, שמורות שבהן לא תמצאו את גורדי השחקים של סידני ואת מרכזי הקניות הענקיים. האי קנגורו מהווה דוגמא מעולה ושם חובה לבקר בפארק הלאומי פלינדרס צ'ייס. המקום, דרום אוסטרליה. הייחוד: בשמורה מינים רבים של בעלי חיים בסכנת הכחדה. מאמצי השיקום של האזור שבו פרצו שריפות, מתקדמים בצורה טובה כך שעד הקיץ הבא, זו בהחלט בחירה מאוד טובה. בפארק ניתן להצטרף לסיורים מודרכים לאורך קילומטרים רבים. 

בלב המדבר – דובאי והאמירויות 

מה עוד לא נאמר על הסכם השלום בין ישראל והאמירויות. ישראלים רבים ואנשי עסקים כבר ביקרו באמירויות ואם עדיין לא הספקתם, הקיץ הבא זה זמן מצוין להשלים פערים. מדובר על יעד שמשלב בין חוויה תרבותית רבת רושם לבין אטרקציות מנקרות עיניים ומסעירות חושים שאין כמוהם בעולם. הקניון הכי גדול, מתקני שעשועים הכי גדולים, המגדל הכי גבוה, איים מלאכותיים בצורת דקלים, מלון בצורה של אוניה עתיקת יומין, שיט על תעלות ייחודיות, סיורי מדבר וטיולי ג'יפים. ביקור במוזיאונים מקומיים, מסגדים מיוחדים, מבצרים לצד ספורט ימי ושורקלינג. כמות החוויות שניתן למצוא בדובאי ובאמירויות יכולה למלא עוד עמודים רבים. 

גן עדן – ברוכים הבאים למלדיביים 

אם בקיץ הבא תרצו לבקר ביעד הרומנטי האולטימטיבי – המלדיביים קוראים לכם. לזוגות צעירים בירח דבש, למבוגרים שחוגגים כך וכך ימי נישואין, לצעירים רומנטיים, זה המקום לבדידות מזהרת וזוהרת. זה המקום להשתזף תחת דקל, על מחצלת או מיטת שיזוף. זה המקום להתפנק בבונגלו או בריזורט מהיוקרתיים ביותר. זה המקום ללמוד גלישת גלים או לצאת לצלילה במים הצלולים עם מדריך או מדריכה מקומיים. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן