יש תקציב ל-2022: עיריית צפת אישרה 299 מיליון שקל – גידול משמעותי בחינוך, בתשתיות, בספורט ובתרבות

הערב (חמישי) במסגרת ישיבת מועצת העיר צפת אושר תקציב העירייה לשנת 2022, תקציב שכולו בשורה גדולה לעיר צפת לפי ראש העיר והעומד בראשה, שוקי אוחנה. התקציב יעמוד על סכום שיא של 299 מיליון ש״ח, עם הגדלה תקציבית לסכומי שיא של כל הזמנים בחינוך, בתרבות, בתשתיות ובספורט

.
התקציב החדש כולל תוכניות חדשות למערכת החינוך על מנת להמשיך ולקדם את עתיד ילדנו ואת המהפכה החינוכית שאנו מיישמים, בניית עוד כיתות, מעונות וגנים והרחבת העשייה החינוכית. ״תושבים יקרים, באמצעות התקציב החדש אנו ממשיכים את העשייה שמתבצעת כבר 3 שנים בצפת ומבטיחים שנה נוספת של התחדשות, פיתוח, טיפוח והשקעות״ אמר ראש העיר שוקי אוחנה מייד לאחר הישיבה.

בנוסף, במהלך שנת 2022 תקדם עיריית צפת את מיזם קירוי מגרשי הספורט ומבני ציבור, נמשיך לסלול ולחדש את כבישי העיר, נקים עוד שישה מתחמי גני משחקים חדשים, יושלמו פרויקטים לתאורת רחוב באזורים החשוכים כבר שנים, יונגשו מבנים לבעלי מוגבלויות ויפתח את מתחם הנינג’ה החדש מהגדולים בארץ!. ״ברצונו להודות לגזבר העירייה משה מדר, מנכל העירייה רוני בן אבו, מנהלי האגפים ועובדי העירייה על העבודה האינטנסיבית בהכנת התקציב, לחברי המועצה על הסיוע ואישור התקציב למען עירנו האהובה. רגע לפני הכניסה ל2022 הבטחנו בישיבה הערב שזו תהיה שנת בשורה לצפת, יש למה לצפות״ אמר אוחנה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן