היתרונות בניהול חשבונות באינטרנט

יש לכם עסק? הגיע הזמן לעבור לניהול חשבונות אונליין. עם כל כך הרבה יתרונות, לא כדאי להישאר מאחור. נסביר לאילו עסקים זה יתאים ומהם היתרונות שתרוויחו משיטת ניהול החשבונות המתקדמת ביותר. 

  1. הפתרון הזמין, לעסקים הקטנים והבינוניים 

קודם כל, כדאי לדעת שברגע שמצטרפים לשיטה המקוונת בניהול חשבונות, הכל אפשר לביצוע מכל מחשב. ניתן להזין למערכת את המידע הנדרש, מהמחשב במשרד או אפילו מהנייד. כשהכל נעשה אונליין, הכל נעשה באותה הקלות שאתם שולחים מייל. הנהלת חשבונות באינטרנט מתאימה לכל ענפי הכלכלה, במיוחד לעסקים ולעצמאים קטנים ובינוניים. 

  1. גיבוי אוטומטי של כל הרישומים

יתרון חשוב שיש בניהול החשבונות באינטרנט, נובע מכך שהכל מגובה אוטומטית. כחלק מהשירות, המערכת שומרת תחת שם העסק שלכם, את כל הרישומים וללא הגבלת זמן. הגישה לנתונים ולמידע כאמור, מכל מחשב. לא צריך יותר לתייק מסמכים. אין צורך להדפיס משום שהכל זמין בלחיצת כפותר. אפשר כמובן להדפיס כל מסמך, אבל מכיוון שמידע שמור ומאובטח בתצוגת אונליין, כמעט לא צריכים יותר להדפיס שום דבר. 

  1. כל המסמכים בהפקה מהירה 

יותר לא צריך למלא מסמכים בעט והכל מתקתק ומהר. מערכת אונליין לניהול חשבונות מאפשרת לעסק להפיק את כל המסמכים הנדרשים. זה מה שנקרא וואן סטופ שופ – הפקחת חשבוניות, קבלות, תעודות משלוח, דוחות מע"מ. אפשר כל מסמך שרוצים לשלוח בהודעה או ישירות לנמען, למייל אחד או יותר. ללקוחות או נמענים קבועים, אפשר לשמור במערכת את הפרטים ליצירת קשר, כך שזה מקצר עוד יותר את זמן שליחת המסמכים.  

  1. מוכר על ידי הרשויות 

רשות המיסים מכירה כיום ביתרונות של ניהול החשבונות באינטרנט. לכן, לא רק שהמסמכים המקוונים מותרים, הם אפילו מומלצים. רק חשוב לוודא כי התוכנה שאתם משתמשים בה ברשת, קיבלה אישור מרשות המיסים ויש חתימה דיגיטלית אוטומטית לכל מסמך. 

  1. הפקת דוחות עסקיים בלחיצת כפתור 

אותה מערכת מאפשרת לכם להפיק את כל סוגי הדוחות שאתם צריכים בין רגע. זו מערכת ידידותית, שכל אחד יכולה להפעיל. אין צורך בידע קודם וממשק המשתמש נוח מאוד. את כל הדוחות שצריכים אפשר להפיק דרך דשבורד אחד: דוחות על סך הכנסות, דוחות תקופתיים, הוצאות מע"מ, דוחות על לקוחות עם חוב פתוח. הדוחות זמינים לשליחה גם עבור רואה החשבון או יועץ המס שלכם. 

  1. שיפור וייעול גבייה מלקוחות 

ניהול חשבונות מקוון מאפשר לשפר ולייעל את ההתנהלות הפיננסית בכלל ובפרט את הגבייה מלקוחות. ניתן להעביר הודעת תשלום או להוציא קבלות, בלי שום צורך במנהל חשבונות צמוד. 

  1. הנהלת חשבונות מקסימלית במחיר מינימלי

היתרון האחרון החשוב ביותר הוא כמובן העלות. הנהלת החשבונות הזמינה כיום אונליין, חוסכת נייר ודיו, חוסכת זמן והכל במחיר משתלם במיוחד. זה מקסימום ניהול חשבונות בשיטה עצמית, מינימום הוצאות עסקיות לעסק שלך. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן