אמין הנדסת אש מסבירים איך לשמור על בטיחות העובדים במשרד

כמעסיקים, אחד הדברים הכי חשובים שאתם צריכים לעשות היא לשמור על העובדים שלכם כאשר הם מגיעים למקום העבודה. יש מגוון דרכים לעשות זאת וצריך להתחשב בגורמי הסכנה אשר עלולים להיות בכל משרד, בכתבה הבאה ננסה לעבור על החשובים ביותר.

יצירה ותרגול של נעלי עבודה וחירום

יצירה של נהלי עבודה במשרד אשר מטרתם לשמור על בטיחות העובדים מהווה חובה שאסור לפסוח עליה. חשוב שנהלי העבודה יהיו ישימים (כלומר מספיק בטוחים כדי לשמור על העובדים אולם כאלו שקל יהיה לעשות אותם בשגרה). כמו כן, כדאי לתרגל גם נעלי חירום – הלכה למעשה. לבדוק שכל עובד יודע מה התפקיד שלו וכיצד הוא צריך להתפנות באופן מסודר והאחראי תוך דאגה לקולגות.

טיפול מהיר בכל שקע ותקע אשר מתחילים לעשות בעיות

בשם החיסכון או בשם הלחץ אשר קיים בעבודה, אנו נוטים להקל ראש או להזניח תיקונים שאינם תכופים. שקע שכבר לא עובד כהלכה הופך לשקע שפשוט מתעלמים ממנו ותקע שקצת התעקם לא נראה לנו כמו משהו שעשוי ליצור אסון. יחד עם זאת, ככל שהשנים עוברות אנו מבינים שמרבית הבעיות הבטיחותיות של העובדים במשרד מגיעים דווקא מהדברים הקטנים האלו שאנו לא נוטים לייחס להם חשיבות.

הקפדה על בדיקות תקופתיות של הגז

המטבח המשרדי הוא אחד המקומות הכי שוקקים בעבודה אבל כדאי לדעת שהוא גם מהווה את אחד המקומות המסוכנים ביותר. למעשה, לא מעט שריפות מתחילות כאשר יש דליפה של גז מגיע בסופו לאזור זה ומיותר לציין כמה ניצוצות עולים בכל הפעלה של מכשיר חשמל שם. לכן, כדאי לבצע בדיקות תקופתיות של הגז ואם ניתן לוותר עליו ולעבור לחשמל, הרי שזה בכלל משובח ועשוי אף לצמצם את הסיכון לשריפה בלא מעט אחוזים.

התקנת מערכת לגילוי אש ברמה הגבוהה ביותר

כמעט שלא ניתן להפריז בחשיבות של התקנת מערכת גילוי אש מתקדמת במשרד שלכם. מערכת שכזו מתריעה בזמן אמת על כל תקלה שעשויה להתפתח לשריפה ויש לה פוטנציאל להציל את העובדים ואת הלקוחות שלכם כאחד. כיום ישנם מגוון של מערכות איכותיות אשר הסנסורים שלהם יכולים להתחבר לניידים של מקבלי ההחלטות, לאותת כאשר עשויה להיות בעיה ואף לפעול באופן אוטונומי לכיבוי השריפה.

לסיכום, על ידי יצירה של נהלי בטיחות ברמה גבוהה, התקנה של מערכות מסייעות ותחזוקה של תשתיות חשובות – גם אתם תשמרו על העובדים שלכם


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן