fbpx

כתב אישום חמור: בני זוג מהצפון אנסו את בתם במשך שנים –  נכנסה פעמיים להריון מאביה

כתב אישום חמור כנגד זוג מהצפון הוגש בבית המשפט המחוזי בחיפה על אונס בתם במשך 13 שנים – כך הותר היום (שלישי) לפרסום. על פי הפרטים העולים מכתב האישום, הורי האישה, כיום בת 36, אנסו אותה מאז שהייתה בת 17, וזאת תוך שסיממו אותה. כמו כן, האב הכניס את בתו פעמיים להריון במהלך תקופה זו.

ניידת
צילום: ארכיון – משטרת ישראל.

התלונה נחקרה במשך שש וחצי שנים, אך ההורים בני 60 מעולם לא נעצרו. גם עם הגשת כתב האישום הפרקליטות לא תבקש את מעצרם בשל המועד המאוחר. בכתב האישום תואר כי האב אנס את בתו, ביצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים מהיום שבו חגגה את יום הולדתה ה-17 ועד שנת 2016. היא הרתה פעמיים, והותקפה מינית גם אחרי שהתינוקת שילדה נפטרה בגיל תשעה חודשים בעקבות בעיות רפואיות רבות. התינוקת השנייה לא נולדה, אחרי שהבת עברה הפלה.

הנאשמים, המשיכו לבצע במתלוננת עבירות מין גם כשטיפלה בתינוקת החולה שנפטרה לאחר מכן, בזמן שהייתה מאושפזת בבית החולים, וגם בזמן שהייתה מצויה במשבר נפשי עמוק בעקבות פטירתה של התינוקת.לפי כתב האישום, שהגישה עו"ד עינב איטסקו גולד, האב השליט בבית אווירת טרור ונהג באלימות פיזית ומילולית בבני המשפחה. לשניים חמישה ילדים, וכאמור, בחלק מהמקרים, שהתרחשו בעת שהבת הייתה כבר בגירה, ביצעה גם האם עבירות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים בבת, ביחד עם האב.

DNA הביא לסייע לפענוח הפרשה. מסתבר כי התינוקת שנולדה סבלה מבעיות גנטיות קשות ואושפזה זמן ממושך בבית חולים. הצוות הרפואי החליט לשמור את ה-DNA של התינוקת, ובהמשך, בזכות בדיקת חוקרי המשטרה, התברר לפי ה-DNA כי אביה של התינוקת הוא גם סבה. שופט בית המשפט המחוזי בחיפה ניצן סילמן דחה את ההתנגדות הזוג לפרסום הפרשה וקבע כי הפרטים ייחשפו ללא זהות המעורבים..


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן